Home Viral “Saya Ada Problem Kidney & Tumor, Doktor Sahkan Itu Kanser..”-Dato’ Awie

“Saya Ada Problem Kidney & Tumor, Doktor Sahkan Itu Kanser..”-Dato’ Awie

81
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Dato Awie yang mengulas lanjut cerita tentang kehidupan beliau. Para peminat yang terkejut dengan kenyataan beliau pada awalnya apabila beliau menghidap kanser pada tahun 2021 baru baru ini. Beliau berkata lagi beliau mengambil keputusan untuk buang kanser itu atas desakan isteri dan keluarga yang dicintai.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Awie sering melakukan ‘medical checkup’ untuk memastikan kesihatan beliau berada di paras yang normal. Namun kejadian ini berlaku apabila doktor pakar beliau mengesahkan masalah pada pinggang beliau dan perlu dirawat dengan segera.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kool101my (@kool101my)


Berikutan itu, Awie yang terkejut dengan kenyataan doktor tersebut pergi berjumpa doktor yang lebih arif berkenaan ini dan doktor itu juga mengatakan benda yang sama dan menyatakan itu kanser. Beliau kini sudah bebas dari kanser setelah melakukan pembedahan pada tahun 2021. Beliau berkata itu merupakan satu peringatan untuk saya lebih dekat dengan Tuhan..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Kita Cari Makan Bukan Buat Jenayah..”- Achey Luah Rasa Terkilan Lepas Diarah Hentikan Konsert Serta Merta
Next article“Lagu Sampah, Takde Masa Depan..”- Najwa Latif Nangis Dedah Pernah Dihina Guru Di Sekolah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here