Home Viral “Lagu Sampah, Takde Masa Depan..”- Najwa Latif Nangis Dedah Pernah Dihina Guru...

“Lagu Sampah, Takde Masa Depan..”- Najwa Latif Nangis Dedah Pernah Dihina Guru Di Sekolah

90
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian Najwa Latif yang berkongsikan pengalamn hidupnya ketika berada di zaman sekolah. Beliau yang kini pemegang phD itu menceritakan pengalaman pahitnya apabila beliau dihina oleh guru beliau di sekolah sehingga beliau nyaris untuk berhenti sekolah.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, guru di sekolah beliau menganggap lagu beliau pada waktu dulu terlalu sampah keran merupakan lagu 4 chord dan menganggap belaiu tiada masa depan. Tindakan guru beliau membuatkan beliau berputus asa utnuk menyambung pengajiannya dan berfikir untuk bekerja dan menyanyi sahaja.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ngo_empati


Berikutan itu, beliau turut menyatakan bahwa zaman persekolahan beliau tidak seindah seperti yang lain dan itu bukan jadi titik penghalang beliau untuk terus mara ke hadapan. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat beliau dansemoga dapat menjadi seorang penyanyi yang mampu menghiburkan hati para peminat di luar sana..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Ada Problem Kidney & Tumor, Doktor Sahkan Itu Kanser..”-Dato’ Awie
Next article“Papa Pon Tak Reply Chat Mama..”- Zamarul Hisham Terkejut Isteri Terlalu ‘Strict’ Dengan Anak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here