Home Petua Tips “Kita Jumpa Adik-Beradik & Keluarga Di Syurga,” – Ziana Zain N4ngis Seb4k...

“Kita Jumpa Adik-Beradik & Keluarga Di Syurga,” – Ziana Zain N4ngis Seb4k Wish ‘Bday’ Anuar Zain, Perkongsian Haiza Buat Ramai Tersentuh

72
0

Penyanyi dan penyampai radio, Haiza Hanafi mengakui berasa tersentuh dengan dedikasi yang dikongsikan oleh penyanyi senior, Ziana Zain bersempena hari lahir adiknya yang juga merupakan penyanyi terkenal, Anuar Zain di program radio, Santai Siang, Buletin FM.

Ziana sewaktu dihubungi difahamkan tidak dapat menahan air m4atanya ketika membicarakan mengenai hari istimewa adiknya itu.

Menurut Haiza, dia sebenarnya tidak menyangka momen yang pada awalnya gembira berubah menjadi sed1h.

Dalam ucapannya itu, penyanyi lagu, Madah Berhelah ini menitipkan doa semoga Anuar sentiasa berikan kesihatan yang baik serta dipermudahkan urusan dunia dan akhirat.

“Along doakan semoga angah dipanjangkan umur. Semoga Allah berikan kesihatan yang baik.

“Semoga Allah memberikan rezeki yang melimpah ruah buat adik dan dipermudahkan urusan dunia akh1rat.

“Please stay as who you are today. Your good heart. Semua orang tahu itu. We all love you so so much.

“InsyaAllah kita jumpa adik beradik dan satu keluarga di syurga jannah. InsyaAllah, ameen,” kata Ziana seb4k.

Dalam pada itu, Haiza turut merakamkan ucapan penghargaan buat Ziana yang sudi meluangkan masanya untuk muncul di segmen radio kendaliannya.

Katanya lagi, kedua adik beradik ini sememangnya mempunyai rasa kasih dan sayang yang sangat utuh.

“Pagi tadi, Haiza whatsapp Kak Ziana @iamzianazain dan bagitau nak borak-borak on air sempena birthday Abang Nuar. Dalam pada sibuk tu,Kak Ziana sudi juga nak layan Haiza.

“Inilah dia kasih sayang daripada seorang kakak kepada seorang adik. Kak G, adik mintak maaf, tak berniat untuk buat akak menangis.

“Happy birthday Abg @anuarzain70 @anuarzainnetwork semoga sentiasa diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T,” kongsinya lagi.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama menzahirkan rasa sebak selain turut menitipkan ucapan hari lahir buat Anuar.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by حيزا (@haizahanafi)


Sekadar informasi, Haiza merupakan salah seorang penyampai radio di Buletin FM yang mengendalikan segmen Santai Siang bermula jam 10 pagi hingga 3 petang.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: MH

Previous articleGuru muzik guna rekoder pikat hati murid ke sekolah, ‘single’ Iman Troye paling diminati… rupa-rupanya dah menang banyak pertandingan
Next article“Panggil Kak Ja Saja” – Heliza Helmi Masih Tak Biasa Bawa Gelaran Datin Seri, Murah Rezeki Selepas Berkahwin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here