Home Petua Tips “Kita Sama!” – Aksi Zarina Anjoulie Duduk Atas Lantai Di Pasaraya Buat...

“Kita Sama!” – Aksi Zarina Anjoulie Duduk Atas Lantai Di Pasaraya Buat Netizen Terhibur

74
0

Tular di media sosial milik selebriti dan usahawan, Zarina Anjoulie atau lebih mesra di sapa sebagai Anju ini muatnaik video rakamannya membeli belah di sebuah pasaraya.

Baca Bahan Kandungan Dalam Tin

Apa yang menarik perhatian ramai adalah, Zarina kelihatan khusuk membaca bahan kandungan dalam tin sambil duduk di atas lantai di dalam sebuah pasaraya.

Dalam penulisannya, Zarina menjelaskan dia terpaksa duduk untuk memeriksa satu persatu bahan kandungan yang terdapat di dalam tin tersebut. Apatah lagi selebriti ini juga mendapati makanan dalam tin mengandungi banyak gula dan bahan yang tidak sepatutnya.


“Banyak sangat!!!! Saya kena duduk dan baca satu-satu bahan dalam tin ni. Masalah dengan makanan dalam tin ni semua banyak gula! Banyak bahan merepek jadi kena baca satu-satu” tulisnya

Netizen Akui Lakukan Hal Yang Sama

Melihat aksi Zarina ketika membeli barang di pasaraya itu mendapat banyak reaksi dan komen dari warganet, rata-rata mereka berkongsi pengalaman pernah melakukan aksi yang sama apabila membeli barang makanan.

Foto – Instagram @anjoulielavocah1

“Kakak saya pun macam ni. Satu-satu bahan dia baca. Berjam-jam kalau dia pilih barang.. Saya sempat pergi makan, lepak dulu pergi basuh kereta.. Dia tak siap lagi..”

“Saya pun macam ni Anju..”

“Jangan risau. Kita sama!”

“Sangat mak mak dan comel” komen mereka

Ada yang suka memeriksa bahan makanan juga?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.mediakini.bbn.my/

Previous articleBenarlah ‘masin mulut’ ibu! Bab4k nikah olok-olok dalam video tugasan Leftenan Adnan jadi realiti selepas 7 tahun
Next articleBetty Rahmad Khatam Al-Quran, Nabila Huda Luah Rasa Syukur – “I’m Happy For You Sahabat Ku…”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here