Home Petua Tips “Lagu W4jib K4rok”-Tokti Nyanyi Seribu Kem4nisan Viral Di TikTok

“Lagu W4jib K4rok”-Tokti Nyanyi Seribu Kem4nisan Viral Di TikTok

62
0

Penyanyi popular, Datuk Seri Siti Nurhaliza bukanlah asing lagi buat ramai malah dia antara penyanyi nombor satu kegemaran peminat muzik tempatan apabila suaranya tidak dinafikan sentiasa sama.

Datuk Seri Siti Nurhaliza atau turut mesra disapa Tokti, 42, mempunyai begitu banyak lagu-lagu yang sangat disukai peminatnya malah jika anda pengguna TikTok, anda pasti kenal dengan lagu berjudul Seribu Kemanisan.

Lagu Seribu Kemanisan kembali hangat diperkatakan oleh orang ramai apabila nyanyian merdu suara Tokti membawakan lagu tersebut mengundang warganet menggamit memori masing-masing apabila liriknya juga menarik perhatian umum.

Pun begitu, teruja juga peminat apabila Tokti kembali membawakan lagu tersebut. Menerusi TikTok, video nyanyian penyanyi bersuara merdu itu dikongsikan dan dengan pantas telah meraih ribuan tontonan ramai.

Mana tidaknya, selain suka mendengar nyanyian semula Tokti membawakan lagu itu ternyata suara penyanyi ini yang tidak berubah membuatkan peminat memberikan pelbagai pujian terhadapnya.

Video:

Lalu menjengah ke ruangan komen, bakat suara Tokti yang tidak pernah mengecewakan buat peminat membuatkan video terbabit juga meraih ribuan tanda suka dan masuk ruangan fyp di TikTok.

“Semua lagu Tokti saya suka…”

“Suka lagu ni selalu kat Tiktok”

“Suara kak Iti still maintain”

Sumber:HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw

Previous article“Dia Buat Muka Kesi4n Pulak,” – Oyen’ Buat Hal Lagi, Ters4ngkut Di Lub4ng Penutup Longk4ng
Next article[VIDEO] Budak Sel4mba Buat Drift, Re4ksi Terdi4m Wanita Ini Pula Bik1n Terhibur

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here