Home Petua Tips Budak Sel4mba Buat Drift, Re4ksi Terdi4m Wanita Ini Pula Bik1n Terhibur

[VIDEO] Budak Sel4mba Buat Drift, Re4ksi Terdi4m Wanita Ini Pula Bik1n Terhibur

56
0

Bukan senang untuk menjaga kanak-kanak yang sedang bermain terutamanya kanak-kanak lelaki yang suka bermain dengan lasak. Sama macam situasi yang dikongsikan ini tentang gelagat kanak-kanak lelaki ini yang dengan selambanya membuat drift semasa bermain.

Ianya juga turut membuatkan wanita itu turut sama terkedu sebaik sahaja melihatnya sekaligus membuatkan netizen berdekah melihatnya. Malah video tersebut juga tular dikongsikan apabila ianya meraih lebih dari sejuta tontonan setakat ini.

Video

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan dua kanak-kanak yang sedang menaiki motorsikal mainan semasa dirakamkan. Apa yang menarik perhatian ialah kanak-kanak lelaki itu turut membawanya dengan begitu laju sehingga membuatkan ramai berdebar melihatnya.

Lebih menarik lagi, kanak-kanak itu sempat melakukan pusingan drift di hadapan wanita itu. Melihatkan cubaan beraninya ini, wanita itu turut sama kedengaran terkedu dan tergamam sebaik sahaja melihatnya.

kanak-kanak lelaki

Dalam masa yang sama, kedua-dua kanak-kanak itu hanya mampu tersengih dan tersenyum sahaja sambil melihat reaksi terkedu dari wanita tersebut.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berasa terkejut melihat cubaan berani dari kanak-kanak itu. Malah netizen turut memberikan pujian kepada kanak-kanak lelaki itu yang kelihatan begitu mahir melakukan pusingan drift itu.

“Best benda ni. Aku yang dah tua ni pun seronok main benda ni.”

mainan

“Tak, adik dia rilex sangat tu kenapa.”

kanak-kanak

“Muka tak bersalah.”

komen

“Dengan aku-aku terkejut…”

tik tok

Sumber : HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Lagu W4jib K4rok”-Tokti Nyanyi Seribu Kem4nisan Viral Di TikTok
Next articleWanita terk3jut dit3gur ‘jadi orang lain’ pada bulan ke-6 kehamilan… ber4t naik mend4dak , jer4wat penuh muka dan b4dan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here