Home Petua Tips “L4hir Pada t4rikh Sama, Cuma Bez4…,” – Comelnya Dua-Dua! Tok Ti Rai...

“L4hir Pada t4rikh Sama, Cuma Bez4…,” – Comelnya Dua-Dua! Tok Ti Rai Serent4k Birthday Aafiyah & Afwa

66
0

Penyanyi terkenal, Datuk Seri Siti Nurhaliza baru-baru ini mengisi masa dengan meraikan ulang tahun dua permata hatinya, Aafiyah dan Afwa yang masing-masing kini gen4p empat dan satu tahun.

Apa yang men4rik, Siti atau mesra disapa Tok Ti mended4hkan dia sengaja satukan majlis s4mbutan mem4ndangkan keduanya berkongsi tarikh kel4hiran yang sama, cuma tahunnya saja yang berbeza.

“Alhamdullillah, saya gabungkan s4mbutan hari lahir buat permata hati saya Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa.

“Gabungan yang sangat istim3wa kerana kedua-duanya lahir pada tarikh yang sama, cuma beza 1 bulan dan tahun saja.

“Saya adakan majlis yang sederh4na namun ada pihak yang turut bermvrah h4ti dan menj4dikan majlis semalam sangat meriah,” tulisnya pada ruangan kapsyan di Instagram.

Berkongsi foto-foto bermakna sepanjang sambutan, penyanyi lagu Cindai ini memilih tema yang dir4sakan sesuai buat kanak-kanak seusia anak-anaknya.

“Anakanda Aafiyah memang suka bermain air (macam ayah dia, mungkin sbb bintang sama Pisces) .. Afwa pula ikut sajalahhh.

“Tema ibu pilih sesuai untuk anak anak semua enjoy dan syukur cuaca sangat mengizinkan.. ( puas ibu berdoa.. sekali panas terik ye..),” tulisnya lagi sambil menberikan kredit kepada semua pihak terlib4t.

Meninjau ke ruangan komen, rakan artis dan peminat turut sama meninggalkan dedikasi selamat hari jadi pada ruangan komen selain menitipkan do4 yang baik-baik buat Siti sekeluarga.

Imb4s kembali, Siti dan suaminya, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa mendirikan rumah tangga pada 21 Ogos 2006 dan mereka bahagia harmoni dengan sep4sang cah4ya m4ta.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: MH

Previous articleMacam ada yang tak kena dengan b4dan, rup4nya Ziana Zain al4mi sesu4tu dengan kesih4tannya dan ini yang dia ded4h
Next article“Seti4p Kali Ramadan, Saya Akan Minta Sarah Mas4kkan Pajeri N4nas” – Shuib

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here