Home Petua Tips “Lahirnya Sebutir Bintang,” – Duet Secara Langsung Bersama Ibu Sendiri, Warganet Kagum...

“Lahirnya Sebutir Bintang,” – Duet Secara Langsung Bersama Ibu Sendiri, Warganet Kagum Suara Anak Krisdayanti

88
0

Ke mana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi, inilah perumpamaan yang sesuai digambarkan kepada Arianna Amora Lemos saat dia tampil berani di atas pentas berduet dengan ibunya.

Biarpun berhadapan dengan ribuan penonton dan disiarkan secara langsung di kaca televisyen arus perdana, g4dis berusia 11 tahun ini tampil yakin melontar vokalnya. Biarpun kedengaran sedikit gvgup dia meneruskannya dengan berani.

Mengadakan persembahan istimewa sempena Allo Bank Festival 2022. Pasangan ibu dan anak ini menyanyikan lagu popular Adele, Easy on Me dan juga lagu Cinta yang dipopularkan Krisdayanti sendiri bersama Melly Goeslow.

Kedua-dua lagu tersebut digabung menjadi satu rangkaian dan vokal Amora yang baru berusia 11 tahun itu tenyata menawan hati peminat yang berada di dewan tersebut. Lantas seperti yang dilihat pada rakaman Instagram Krisdayanti, penonton bersorak nama Amora berkali-kali.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@krisdayantilemos)


Menariknya, Melly Goeslow turut memberi pujian. Ujarnya, “Bagus, MasyaAllah Molaaa sayang bagus, Yatiku cantik.”

Warganet tidak kurang memuji. Antara komen-komen positif yang ditinggalkan diruangan komen seperti;-

Untuk pengetahuan pembaca, Arianna Amora Lemos merupakan anak pertama Krisdayanti hasil perkongsian hidupnya bersama ahli politik dan usahawan berasal dari Timor Leste, Raul Lemos.

Sebelum itu dia sudah memiliki dua orang cahaya mata bersama Anang Hermansyah iaitu Aurelie Hermansyah dan Azriel Hermansyah.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: MH

Previous article“Sebijikkkk muka abang hayder” – Eyza Hazali kongsi gambar Endra buat ramai ger4m
Next articleIsteri manja sangat, suami sanggup naik e-hailing datang tempat kerja… Tolong pandu kereta bawa pulang, boleh pegang tangan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here