Home Petua Tips “Sebijikkkk muka abang hayder” – Eyza Hazali kongsi gambar Endra buat ramai...

“Sebijikkkk muka abang hayder” – Eyza Hazali kongsi gambar Endra buat ramai ger4m

80
0

Pasangan sejoli iaitu Eyza Hazali dan suaminya memang selalu menjadi tajuk berita kerana kecomelan anak lelaki sulung mereka Muhamad Hayder. Selamat melahirkan anak keduanya beberapa hari sebelum hari raya yang lepas, pelakon Eyra Razali tampil berkongsi nama anak kedua mereka.

Pasangan itu menamakan anak kedua mereka yang juga lelaki dengan nama Muhammad Endra Haqimie. Eyra yang kini sedang berpantang juga turut memuat naik wajah si comel Endra yang ramai tertanya- tanya adakah wajah si kecil itu seperti abangnya yang sangat comel.

Kini semuanya terjawab apabila Eyza kini berkongsi wajah pujaan hati mereka yang kedua di laman Aplikasi Instagram milik Eyza. Walaupun gambar yang dikongsikan itu untuk tujuan mempromosikan produk bengkung bayi tetapi wajah si comel Endra yang mendapat perhatian.

Terdahulu, Eyra dan Haziq mendirikan rumah tangga pada 1 November 2019. Mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki Muhammad Hayder Qhalish dan kini bahagia menerima kelahiran anak kedua mereka, Muhammad Endra Haqimie.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji kecomelan Muhammad Endra yang dikatakan persis wajah comel abangnya iaitu Muhammad Hayder.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram eyra.hazali

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous articleIsteri Haqiem Rusli, Anis Sofea ditegur berpakaian s3ksi
Next article“Lahirnya Sebutir Bintang,” – Duet Secara Langsung Bersama Ibu Sendiri, Warganet Kagum Suara Anak Krisdayanti

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here