Home Petua Tips “Harap ini bukan lambaian terakhirku…” – Runtun jiwa suami, anak dan isteri...

“Harap ini bukan lambaian terakhirku…” – Runtun jiwa suami, anak dan isteri positif Cov1d-19

876
0

Pada ketika ini jumlah jangk1tan wbak C0vid-19 masih lagi menunjukkan peningkatan. Terbaru, pasangan ibu dan anak kecil pula menjadi mngsa baru v1rus pembvnuh itu.

Menerusi hantaran di Facebook seorang lelaki bernama Mohd Imram Ramdan, telah berkongsi detik dimana isteri dan anaknya terpaksa dibawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan dan diku4rantin.

Harap ini bukan lambaian terakhirku

Terdahulu, bapanya telah disahkan positif dan telah dikejarkan ke hospital, namun lebih meruntun jiwa melihat isteri serta anak yang masih kecil pula disahkan p0sitif Covid-19.

 

Anak paling kecil masih menyusu ibu

Kini, dia perlu menggantikan tempat isteri untuk menjaga anak-anak lain terutama sekali yang paling bongsu berusia sembilan bulan yang masih lagi menyusu badan.

“Yusuf Arjuna yg berusia 9 bulan yg menyusu badan sepenuhnye, tadi dah training guna susu botol, harap tak meragam lah Yusuf ni…”

 

Harapan lelaki ini, lambaiannya kepada anak dan isteri bukanlah yang terakhir dan berdoa agar kedua-duanya segera pulih dan bebas daripada wabak tersebut.

kredit : ohmymedia.cc

Sumber : Mohd Imram Ramdan

Previous articlePunca sebenarnya 5 sekeluarga jadi k0rban C0vid-19 di Sarawak didedahkan, Rupanya ini yang terjadi
Next articleDulu Kena Perli Dengan Ali Puteh Tapi Man Kata ‘Ini Tiada Kaitan Dengan Kumpulan Puteh’.Man Rajalawak Ded4h Tentang Duit 50K Yg Dia Dapat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here