Home Petua Tips K0rea Utara temb4k ‘r0ket tidak diketahui’ ke Laut.”Kalau Nak Mrah Pun Jgn...

K0rea Utara temb4k ‘r0ket tidak diketahui’ ke Laut.”Kalau Nak Mrah Pun Jgn Mrah Pd Rakyat Msia” – Netizen

191
0

SE0UL  , K0.rea Utara menemb4.k sebuah alat ke laut awal pagi ini, kata tentera K0.rea Selatan, dalam apa yang mungkin boleh menjadi ujian pelv.ru berp4.ndu b4.listik pertamanya semasa pemerintahan J0.e B1.den.

Ketua kakitangan bersama Se0.ul dalam satu kenyataan menyatakan bahawa ‘r0.ket tidak diketahui’ itu dilancarkan ke Laut Jepun, yang dikenali sebagai Laut Timur di Korea.

Tidak ada butiran lanjut mengenai jenis peranti, atau berapa banyak yang ditemb4.k secara keseluruhan diketahui setakat ini.

K0.rea Utara yang memiliki s4.njata nv.klear dilar4.ng membangunkan pelv.ru berpandu b4.listik di bawah resolusi Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB).

Namun, ia telah membuat kemajuan pesat dalam kemampuannya di bawah pemimpin Kim Jong-un, menguji peluru berpandu yang mampu mencapai seluruh benua Amerika Syarikat (AS) ketika ketegangan meningkat pada 2017.

Kejadian hari ini berlaku selepas Pyongyang menemb4.k dua pelv.ru berpandu jarak pendek, bukan balistik ke arah barat menghala ke China pada hujung minggu.

Ia susulan lawatan oleh Setiausaha Negara AS, Antony Blinken dan Setiausaha Pertahanan, Lloyd Austin ke wilayah itu untuk membincangkan masalah kerjasama dan keselamatan di rantau ini, dengan Korea Utara dianggap sebagai pusat ancaman.

Komen Netizen

Kalau nak m4.rah pun jangan m4.rah pada rakyat Msia.Semua yang berlaku tiada kena mengena dengan rakyat.Rakyat tidak tahu apa apa.Hanya pemimpin Msia yang tahu.

Sumber : beritaharian

Previous article(Video) Tvlar video kec0h di kedai mamak g4ra g4ra berebvt svdu dan garfu?
Next articleAdik Terkujur Kaku Di Atas Jalan. Luahan Kakak Ini Buat Semua Orang Sebak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here