Home Petua Tips Adik Terkujur Kaku Di Atas Jalan. Luahan Kakak Ini Buat Semua Orang...

Adik Terkujur Kaku Di Atas Jalan. Luahan Kakak Ini Buat Semua Orang Sebak

219
0

Kebelakangan ini banyak berlaku insiden di jalan raya di negara kita mahupun kereta,motor dan juga kenderaan yang besar.

Semoga kita semua berhati hati ketika memandu di jalan raya.

Tvlar kini SEORANG wanita m4ut selepas terl1bat dalam kemal4ngan membabitkan tiga kenderaan di hadapan bangunan lama UMNO di Tangkak, hari ini.

M4ngsa Nor Farazira Sakri, 22, yang menunggang motosikal disahkan mninggal dunia di lokasi kejadian akibat keced3raan p4rah pada bahagian kep4la selepas digilis tr3ler.

 

 

 

 

Permergian Nor Fazira yang merupakan anak bongsu mengundang kesed1han pada ahli keluarga dan mereka yang mengenali arw4h.

Kakak m4ngsa yang dikenali sebagai Nor Farahin nyata terkejvt dengan pemergian adiknya selepas kali terakhir bertemu arw4h sebelum PKP berkvatkvasa.

”Allah Zira, kita dah lama tak dapat jumpa sebab PKP. Last kita jumpa sebelum PKP, Tak sangka harini aku balik sana datang jumpa kau untuk mandikan kau. Mohon sedekahkan Al-Fatihah untuk adik bongsu saya, Allahyrhamah Nor Farazira binti Sakri,” tulisnya dalam satu hantaran di Facebook.

 

 

 

Arw4h disifatkan sebagai seorang adik yang periang dan amat rapat dengan ahli keluarganya.

Semoga r0hnya dicvcvri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

Sumber: CC

Previous articleK0rea Utara temb4k ‘r0ket tidak diketahui’ ke Laut.”Kalau Nak Mrah Pun Jgn Mrah Pd Rakyat Msia” – Netizen
Next articleBaru Dua Minggu Nikah, Penyanyi B4d Indigo Kini Diuji Hebat Dan Sesuatu Tdk Diingini Kpdnya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here