Home Petua Tips Baru Dua Minggu Nikah, Penyanyi B4d Indigo Kini Diuji Hebat Dan Sesuatu...

Baru Dua Minggu Nikah, Penyanyi B4d Indigo Kini Diuji Hebat Dan Sesuatu Tdk Diingini Kpdnya

278
0

Ketika  baru saja mengecap bahagia sebagai suami isteri, B4d telah diuji hebat apabila sesuatu tidak diingini menimpanya namun segalanya harus ditempuh dengan

sabar.

Dua minggu yang lepas, penyanyi Bad Indigo, 46 dan Ashira Aziz, 36, menarik perhatian apabila melangsungkan penikahan selepas jatuh cinta pandang pertama ketika mereka masing-masing menyertai Gegar Vaganza musim ke-7 (GV7).

Namun ketika baru mengecap bahagia sebagai suami isteri, Bad telah diuji hebat apabila sesuatu tidak diingini menimpanya.

Bad selamat menjalani pembdahan memot.0ng jari kakinya yang I.uka akibat pnyakit diab.etes di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), di sini, semalam.

Bad atau nama sebenarnya Badrul Izhan Yeop Abdullah ketika dihubungi berkata, prosedur itu berjalan lancar dan kini menjalani proses pemulihan secara semula jadi pada bahagian I.ukanya.

” Semalam sudah jalani pembdahan itu dan I.uka itu masih terbuka sebab doktor tidak menjah1tnya. Doktor nasihatkan untuk biarkan ia sembuh secara semula jadi.

” Satu jari pada kaki kiri, jari paling hujung serta sedikit bahagian tapak kaki terpaksa dip0to.ng. Memang masih rasa kesaki.tannya lagi dan harap dktor benarkan saya keluar hspital cepat,” katanya.

 

 

Terdahulu, Bad dimasukkan ke PPUM dan terpaksa menjalani pembdahan bagi membua.ng jari kaki. Ia disebabkan jngkitan gan.gren pada jari hujungnya.

Suami kepada penyanyi Ashira Aziz itu turut memuat naik video meminta pengikut mendoakannya.

Terdahulu, pada 11 Mac lalu, Bad dan isterinya, Ashira Aziz selamat melangsungkan pernikahan di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, di sini, jam 2.45 petang.

Pasangan itu dinikahkan bapa Ashira, Syed Abdul Aziz dengan mas kahwin berupa sebentuk cincin.

Menerusi video yang dihantar kepada media, Ashira atau nama sebenarnya Sharifah Nur Ashira Syed Abdul Aziz dan Bad meluahkan rasa syukur atas kelancaran majlis itu.

” Alhamdulillah, majlis pernikahan kami berjalan lancar dan dihadiri sebahagian anggota keluarga kedua-dua belah pihak memandangkan ada prosedur operasi standard (SOP) yang perlu dipatuhi,” kata Ashira.

Mereka yang juga bekas peserta Gegar Vaganza musim ketujuh (GV7) mula rapat selepas Bad bersama kumpulan Indigo tersingkir dari program itu.

Sementara itu, Bad atau nama sebenarnya Badrul Izhan Yeop Abdullah mengucapkan terima kasih kepada pihak produksi GV7 yang bertungkus lumus menyusun agenda untuk majlis mereka.

” Terima kasih kepada pasukan produksi GV7 yang mengaturkan agenda hari ini termasuklah urusan masjid, pegawai pendaftar hinggalah jamuan untuk tetamu,” katanya.

Bad berkata, anak-anaknya terbuka dan menerima kehadiran Ashira dengan baik.

” Sekarang pun, mereka sudah mula memanggil Ashira dengan panggilan ‘mom’,” katanya.

Ini adalah perkahwinan kedua masing-masing. Dalam perkahwinan pertama, Ashira dikurniakan seorang anak, Megat Shazril Haziq Hadi, 15, manakala Bad pula memiliki dua anak iaitu Rayyan, 12, dan Rania, 11.

 

Sumber:hmetr0

Previous articleAdik Terkujur Kaku Di Atas Jalan. Luahan Kakak Ini Buat Semua Orang Sebak
Next article‘Rumah Aku Kat My-Ex’, 13 Tahun Tnggal di H0teI Slepas Bercrai, Tok Ram Dedah Segala Kisah Hidupnya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here