Home Petua Tips “Lebatnya Rambut Bilal..” Neelofa K0ngsi Cerita KeI4hiran Cah4ya M4ta Buat Peminat Tervja

“Lebatnya Rambut Bilal..” Neelofa K0ngsi Cerita KeI4hiran Cah4ya M4ta Buat Peminat Tervja

65
0

Umum sedia tahu, bahawa selebriti terkenal, Noor Neelofa baru sahaja menimang cahaya mata pertama pada 29 Januari 2022.

Kelahiran putera sulung dari pasangan Neelofa dan Muhammad Haris Ismail atau lebih dikenali sebagai PU Riz, 27 sangat dinantikan ramai memandangkan kedua-duanya merupakan public figure.

Selepas beberapa hari menjalani proses berpan tang, Neelofa nampaknya berkelapangan untuk berkongsi momen-momen ketika cahaya mata pertamanya, Muhammad Bilal bin Muhammad Haris bakal dilahirkan.

Cerita momen sebelum bersalin

Menurutnya, pada awal contra ction dirasakan, dia mengand aikan sa kitnya seperti senggu gut yang biasa dialami sebelum ini. Jadi, setelah suaminya pulang dari kerja, dia terus memaklumkan dan dipendekkan cerita mereka segera menuju ke hospital.

Masih kel iru sama ada betul ke dah nak bersalin

Walau bagaimanapun, ketika sudah berada di wad bersal in, dia masih lagi keliru sama ada betul atau tidak yang dirinya bakal bersa lin tidak lama lagi.

PU Riz juga mengambil kesempatan untuk solat sebentar sementara isterinya menah4n contr4ction sebelum meI4hirkan kira-kira 14 jam sebelum selamat bersa4lin pada 3.44 petang.

Suami sentiasa menemani

Neelofa juga memaklumkan yang dia sering melihat monitor untuk mengetahui kondisi byi dalam kndungan sementara menunggu bukaan.

Melalui IG story selebriti itu lagi, dia ada berkongsi gambar suaminya setelah bergel4r bapa yang duduk di tikar sejadah sambil berzikir.

Terima kasih suami sentiasa menemani

Dalam pada itu, bekas pengacara Meletop ini juga turut mengucapkan terima kasih kepada suami tersayang kerana sentiasa ada bersama lebih-lebih lagi sepanjang 5 hari berada di hospital.

Menurutnya, sepanjang hampir setahun selepas berkahwin, momen itu adalah yang paling indah sejak bergel4r suami isteri.

Terima kasih juga buat doktor

Neelofa juga mengambil peluang memberi penghargaan kepada doktor yang mengambil tanggvngjawab membantunya ketika proses bers4lin tempoh hari.

Untuk makluman, Neelofa dan PU Riz telah melangsungkan pernikahan pada 27 Mac 2021 di sebuah hotel terkemuka. Setelah beberapa bulan bergel4r suami isteri, ada khabar angin mengatakan selebriti tersebut berbadan dua namun tidak ada sebarang kenyataan rasmi dari mereka.

Namun, setelah memasuki trimester kedua, Neelofa dan Haris sama-sama memohon agar para peminat dapat mendoakan kesejahteraan mereka lebih-lebih lagi apabila melihat perubahan dalam penampilan selebriti berkenaan.

Neelofa GeI4r diri ‘Ummi Bilal’, PU Riz Syukur Nikmat Atas Rezeki Zuri4t

Selebriti terkenal, Neelofa kini sedang menjalani tempoh berpant4ng selepas selamat mel4hirkan cahaya mata suIung, Muhammad Bilal pada 29 Januari lalu.

Berkongsi perkembangan terkininya, bekas hos program MeleTOP yang juga usahawan berjaya itu menggel4rkan diri dengan panggilan ‘Ummi Bilal.’

“@natalismothercare pagi-pagi dah siapkan sarapan ummi bilal,” tulisnya menerusi foto menu sarapan yang tersedia.

Sementara itu suaminya, Muhammad Haris Mohd Ismail, atau Pencetus Ummah (PU Riz) meluahkan rasa syukur atas kel4hiran permata hatinya.

Menerusi Instagram, PU Riz antara lain akan berusaha untuk mendidik anaknya menjadi anak soleh dan turut menitipkan pesanan selain berkongsi tazkirah ringkas untuk tatapan pengikutnya.

A POST SHARED BY HARIS ISMAIL (@HRISBISMAIL)

Sehingga kini, hantaran tersebut sudah mendapat hampir 100,000 tanda suka.

Untuk rekod, Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor, 33, mendirikan rumah tangga dengan Haris pada Mac 2020.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous article‘G4nggu’ minat anak, ibu belajar sesuatu selepas result SPMnya terjejas… kini tak teragak-agak hadiahkan gitar dan sepasang kambing
Next article“Namp4k Baby Bump”- Ramai Peminat Ucap Tahniah Buat Penyanyi Stacy

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here