Home Petua Tips Lepas Tvlar Beberapa Video Mesra. Akhirnya Ruhainies Buka Mulut Jawab Persoalan Warganet...

Lepas Tvlar Beberapa Video Mesra. Akhirnya Ruhainies Buka Mulut Jawab Persoalan Warganet Tentang Hubvngannya Dengan Zul Ariffin.

76
0

Nama aktor kacak Zul Ariffin dan pelakon Ruhainies menjadi perhatian wargamaya selepas tular dua video memaparkan aksi mesra mereka di dua buah acara berbeza.Adegan antara Zul dan Ruhainies yang dikongsi dalam platform TikTok mengundang pelbagai reaksi sehingga ada yang menyifatkan mereka sebagai pasangan kekasih.

Malah, warganet juga seolah-olah memberi restu jika pasangan pelakon drama Wifi Sebelah Rumah itu disatukan sebagai suami isteri. Menjawab tentang perkara tersebut, Ruhainies ketika dihubungi Kosmo! semalam memberitahu, hubungannya dengan pelakon bertubuh sasa itu sekadar seorang rakan karib dalam industri.

“Saya dengan dia (Zul) tidak ada apa-apa hubungan. Memang kami berdua rapat. Sangat rapat. Jadi bila perkara-perkara sebegini tersebar, biasalah warganet akan ‘bersua­ra’. Ada yang suka dan ada yang tidak suka.

“Video yang pertama dirakam ketika kami sama-sama menghadiri majlis Anugerah Drama Sangat pada Sabtu lepas. Sementara video yang kedua pula dirakam ketika Zul mel4wat saya di set penggambaran dua hari lalu,” ujarnya.

Tambah pelakon drama Cukup Derita Itu lagi, warganet mungkin tidak mengenali hubungan rapat antara mereka sehingga berasa kurang senang melihat kemesraan yang dit0njolkan kepada umum.

“Tapi Zul sangat mengenali saya dan begitu juga sebalik­nya. Dia tahu perangai saya dan saya juga tahu perangai dia. Zul sebenarnya bukanlah seperti apa yang orang ramai fikirkan,” ujarnya.

Bercakap tentang video mesra tersebut, Ruhainies atau nama lengkapnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas, 29, menjelaskan bahawa kedua-dua video tersebut dirakam oleh pembantu peribadinya sendiri sebelum dimuat naik dalam TikTok.

“Saya tidak mar4h pun pada dia. Sebab sudah biasa. Memang begitu cara kami bermesr4 sebagai kawan,” katanya.-Sumber;Kosmo

Baru Je Tul4r Video Mesra Pegang Tangan. Sekarang Zul Ariffin Dan Ruhainies Berpelukan Pula. Sekali Ini Komen Warganet.

Nama pelakon Zul Ariffin dan Ruhainies tiba-tiba menjadi bualan wargamaya apabila video yang memaparkan kemesraan antara mereka berdua menerima interaksi yang banyak di platform TiktTok. Menerusi akaun dengan nama Zaharzbubu, kedua pelakon itu dilihat berpeg4ng tangan dan berp3lukan ketika berada di sebuah pus4t beli-belah di ibu kota.

Sebelum ini juga tular video mesra Zul Ariffin dan Ruhainies memeg4ng tangan dan tindakkan Ruhainies meny3ntuh badan Zul Ariffin tanpa rasa malu.

Pada ruangan kapsyen, tertulis: “Hari ni depa lagi sweet laaaa, auchhhh,” tulis pemilik akaun berkenaan.

Video:

Meninjau ruangan komen, ada yang menganggap hubungan Zul dan Ruhainies sudah seperti adik beradik.

“Mungkin anggap mcm adik je kot. Macam Nelly dengan Sharnaaz. Dorang rapat macam adik dan abang,” tulis seorang pengguna TikTok.

“Sweetnya Zul..” seorang lagi pengguna TikTok memberikan reaksi.Ada juga yang memberi komen suka melihat Zul dan Ruhainies jika mereka serius ke fasa seterusnya.

“Kahwin cepat sikit boleh omagad I ship diorang… sumpah comel,” tulis seorang warganet pula.

Dalam pada itu, ada juga yang bersetuju bahawa mereka perlu memberikan kerjasama memandangkan keduanya bergelar pelakon.

“Betul.. kena sporting lah.. dah mcm adik-beradik sebab lama sangat bekerjasama kat set drama atau filem,” tulisnya.

Komen Warganet:

Sebelum ini, nama Zul dan Ruhainies pernah menjadi bualan netizen apabila adegan mesra mereka menerusi drama bersiri Wifi Sebelah Rumah dianggap keterl4luan.Begitupun, Zul pada waktu itu berkata, kemesraan yang dipaparkan adalah disebabkan oleh chemistry yang kuat antara dirinya dengan Ruhainies.Menurut Zul lagi, isu berpeg4ng tangan dan terlebih mesra dalam drama merupakan satu hal yang sensitif dan tidak perlu diperbesarkan.

Muat Naik Story Sentuh Bad4n Dan Video Berpeg4ng Tangan . Zul Ariffin Dan Ruhainies Dikritik Warganet.

Pelakon terkenal, Zul Ariffin sekali lagi menjadi perbualan hangat warganet apabila sebuah video yang memaparkan dirinya berpeg4ngan tangan serta memeg4ng muka pelakon jelita, Ruhainies tular di media sosial.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang lelaki dikenali sebagai @Zaharbubu di TikTok, memaparkan ‘kemesraan’ kedua-dua pelakon berkenaan ketika menghadiri sebuah majlis.

Di dalam video berkenaan turut kelihatan Zul Ariffin bersama Ruhainies seperti sedang berbual sebelum Pelakon Lelaki Terbaik FFM31 itu memegang muka Ruhaines dan memusingnya ke arah kamera lalu berpegangan tangan.

Sebelum ini, pemilik nama Zulkifli Ariffin mengakui dia tidak perlu bers3ntuhan dengan pelakon wanita hanya untuk mendapatkan keser4sian. Malah, dia masih menghormati prinsip serta pendirian setiap pelakon yang berlakon dengannya.Video berdurasi 10 saat itu meraih lebih 2 juta tontonan dan mendapat lebih 187 tanda suka di TikTok.

Ruhainies juga telah memuat naik instagram story yang memaparkan dirinya memeg4ng b4dan dan tangan Zul Ariffin dengan mesra.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata wargamaya terkejut melihat video berkenaan dan mendakwa sebelum ini pelakon terbabit sudah berubah. Malah ada juga di antara mereka mengatakan kedua-kedua pelakon tersebut kelihatan serasi bersama.

‘Hari tu cakap tak nak berlakon s3ntuh perempuan’

Sumber: zul_ariffin86

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous article“Manisnya Senyuman”- Ramai Terkejvt Teng0k Wajah Anak Hairie Othman Yang Kac4k!
Next articleBerjurai air mata isteri-isteri orang tengok lelaki ini pilih ‘makeup’ raya untuk buah hati di rumah, dipuji pandai hargai pasangan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here