Home Petua Tips “Live Bacaan Doa Dan Yassin” -Sekali Eina Azman Ded4h Keadaan Suami, Ustaz...

“Live Bacaan Doa Dan Yassin” -Sekali Eina Azman Ded4h Keadaan Suami, Ustaz Haslin Terus Bagi Nasihat Ini

61
0

Pelakon Datin Paduka Eina Azman memaklumkan suami tercintanya, Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah mengalami penurunan oksgien sehingga terpaksa menggunakan bantuan pernafasan akibat jangkitan virus C0vid 9.

Sehubungan itu, dia memohon warganet untuk menitipkan doa buat suaminya yang masih berada di h.ospital agar diberikan kesembuhan seperti sedia kala.

“Saya mohon semua mendoakan kes.ihatan dan kesejahteraan suami, Kaiser Gurmeet Abdullah kembali seperti sedia kala. Doakan suami saya yang kini berada di h.ospital agar kuat untuk mela.wan v.irus C0vid 19.

“Sebab oksigen suami saya semakin menurun hingga perlu memakai b.antuan oksgien,” kongsinya di Instagram.

Dalam pada itu, dia turut meniupkan semangat buat suaminya agar kekal kuat untuk mel.awan penyakit tersebut.

“Sayang, saya tahu awak kuat. Awak perlu cepat sihat. Saya sayang awak, kami tunggu di rumah,” katanya.

Sebelum ini, Eina memaklumkan dia, suami serta dua orang pembantu rumahnya disahkan positif C0vid 19. Dia juga meluahkan kesedihan kerana diberi ujian Allah disaat ulang tahun perkahwinannya, namun dia reda dengan ketentuan Ilahi.

Sementara itu Eina menerusi Instastory terbaru meminta tips daripada bekas pesakit CVDI9 tahap empat mengenai cara untuk meningkatkan paras 0ksigen dalam badan. Dalam masa sama Eina turut berterima kasih kepada mereka yang sudi berkongsi tips tersebut.

Datin Eina Beritahu Keadaan Terkini Semasa Live Bacaan Doa


Nasihat ustaz Haslin pada datin

“Bila dah kena cuit ni kita keluar atau pun tak keluar tu saja kerana c0vid ni ta kenal sapa, hanya berdoa itu yang mengatasi segalanya, ingat senang nak baca Yasin tengah malam, bila berlaku begini kita semua boleh buat kebaikan”.

“Doa isteri lagi cepat makbul dari suami, tabahkan hati dan Allah bagi akal pada kita jadi kita buat solat hajat dan berdoa padaNya. Orang perempuan mudah bangun awal dan minta doa, aku sayang suami aku Engkau Maha Berkuasa, suami aku bertarung nywa skg, sembuhkan suami aku” .

“Saya tak pernah buat program macam ni cuma saya ni penceramah bebas saja. Saya pernah sebelum ini bersama Shuib dan apa saya cakap pada Shuib dan Jep Sepahtu kalau berlawak cakap elok elok dan mereka faham, anggaplah saya mcm abang mereka”, katanya lagi.

Moga Datin bertenang kerana tidak anak anak tengok kita pun jadi s.usah..biar anak anak pun tenang tengok kita,moga datin tabah”.

Kata kata terakhir dari Datin

“Saya tiada kata nak ucapkan..saya tak mampu nak balas sangat hargai…moga Allah angkat doa dan suami saya cpt sembuh”, kata datin.

Dalam pada itu, Eina juga berharap suaminya akan kembali sihat dan pulang ke rumah mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous article“Saya Percaya Dalam Rezeki Saya Ada Rezeki Orang Lain…” – Liek Hou Mahu Sedekah Sebahagian Ganjaran RM1.1 Juta
Next article“P1pi Dia Ger4mnya, Nak G1git” – Afwa Masuk Live TokTi, Ramai Peminat Tak Tentu Arah!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here