“Terkini oksigen macam main main..” Ustz Haslin Tanya Datin Eina Keadaan Suami.Sekali Datin kata..

Dimaklumkan Datin Paduka Eina Azman mengadakan prgram online bersama Ustaz Haslin (Ustz Bollywood ) dan pengacara terkenal Sherry Alhadad bagaimana keadaan sumainya ketika ini.

“Datin bagaimana keadaan suami Datin sekarang” sapa ustaz Haslin.

“semalan dia punya oksigen turun teruk tapi today ada naik sikit tapi dia ada macam main main tau..” penjelasan dari Datin Eina.

 

Setelah kisah Datin Paduka Eina Azman memaklumkan suami tercintanya, Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah mengalami penurvnan 0ksigen sehingga terpaksa menggunakan bntuan pernafas4n akibat j4ngkitan v1rus CVlD-I9.

Justeru, dia memohon warganet untuk menitipkan doa buat suaminya yang masih berada di hspital agar diberikan kesembuhan seperti sedia kala.

” Saya mohon semua mendoakan kesihatan dan kesejahteraan suami, Kaiser Gurmeet Abdullah kembali seperti sedia kala.

” Doakan suami saya yang kini berada di hspital agar kuat untuk meIawan v1rus COVlD-I9. Sebab 0ksigen suami saya semakin menvrun hingga perlu memakai bntuan 0ksigen,” kongsinya di Instagram.

Sementara itu Eina menerusi Instastory terbaru meminta ‘tips’ daripada bekas pesa.kit COVlD-I9 tahap empat mengenai cara untuk meningkatkan paras 0ksigen dalam badan.

Dalam masa sama Eina turut berterima kasih kepada mereka yang sudi berkongsi tips tersebut.

Video

Nasihat ustaz Haslin pada datin

“Bila dah kena cvitt ni kita keluar atau pun tak keluar tuu saja kerana covtt ni ta kenal sapa”

Hanya berdoa itu yang mengatasi segalanya, ” ingat senang nak baca Yasin tengah malam,bila berlaku begini kita semua boleh buat kebaikan,Sherry pakai telekung”
“Doa isteri lagi cepat makbul dari suami,tabahkan hati dan Allah bagi akal pada kita jadi kita buat solat hajat dan berdoa padaNya”

“Orang peremuan mudah bangun awal dan minta doa ” aku sayang suami aku Engkau Maha Berkuasa,suami aku bertarung nywa skg,sembuhkan suami aku”

“Saya tak pernah buat program macm ni cuma saya ni penceramah bebas saja”

“Saya pernah sebelum ini bersama Shuib dan apa saya cakap pada Shuib dan Jep Sepahtu kalau berlawak cakap elok elok dan mereka faham,anggaplah

saya mcm abang mereka” katanya lagi.

“Moga Datin bertenang kerana tidak anak anak tengok kita pun jadi susah..biar anak anak pun tenang tengok kita,moga datin tabah”

Kata kata terakhir dari Datin

“Saya ucapkan tk ustaz tiada kata nak ucapkan..saya ta mampu nak balas sangat hargai…moga Allah angkat dan suami saya cpt sembuh” kata datin.
Dalam pada itu, Eina juga berharap suaminya akan kembali sihat dan pulang ke rumah mereka.

” Janji pada saya balik rumah cepat ya sayang. Sayang, I tahu you kuat. You kena cepat sihat dan tolong kembali kepada saya dan AubreyKarl.

” Saya sayang awak sangat. Kami tunggu di rumah,” tulis Eina.

Terdahulu, walaupun kedua-duanya disahkan posit1f COVlD-I9, namun suami Eina tetap meraikan ulang tahun perkahwinan mereka yang ketujuh secara sederhana dengan menghadiahkan kek dan coklat kepada isterinya.

” Macam nak gugvr jntung apabila dapat keputusan ujian caIitan sebab saya selalu buat.

” Malah minggu lepas juga kami buat ujian sebelum melakukan pembedahan dan keputusan yang keluar adalah n.egatif. Saya tak tahu macam mana dalam seminggu boleh kena.

” Sedih sangat tengok Aubrey dan Karl buat ujian calitan itu sambal mnangis.

” Sementara tunggu, hati ini risau sangat fikir apa jadi kalau kena pada Aubrey dan Karl atau bibik (pembantu rumah). Tak tahu macam mana nak hadapinya.

Sumber : utube,newscoviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*