Home Petua Tips Terkini Struktur Besi Kren Jatuh, 2 Pekerja Dilaporkan M4.ut.

[VIDEO] Terkini Struktur Besi Kren Jatuh, 2 Pekerja Dilaporkan M4.ut.

147
0

Malang tidak berbau, itulah ungkapan yang paling sesuai digunakan bagi menggambarkan tragedi struktur besi ‘kren launcher’ pembinaan lebuh raya yang terjatuh di Persiaran Alam Damai Cheras.

Kejadian tersebut telah menyebabkan dua pekerja kontraktor maut dan seorang pemandu kereta cedera parah.

Vdeo dan Foto kejadian

 

 

 

 

 

Menerusi laporan yang dipetik daripada Sinar Harian, sepasukan anggota bersama jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat Cheras, Tun Razak dan Hang Tuah telah bergegas ke lokasi kejadian. Menurut kenyataan Jabatan Bomba Dan Penyelamat Kuala Lumpur, Pusat Gerakan Operasi JBPM Kuala Lumpur, pihaknya telah menerima panggilan kecemasan melalui talian MERS999 pada jam 8.45 pagi.

Sepasukan anggota bomba bersama jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat Cheras, Tun Razak dan Hang Tuah bergegas ke lokasi kejadian.

Ujarnya lagi, setibanya pasukan mereka di situ, struktur besi ‘kren kauncher’ pembinaan lebuhraya telah jatuh ke bawah dan menghempap sebuah kereta Bezza.

Kejadian melibatkan empat mangsa, pemandu kereta cedera parah kerana keretanya dihempap ‘kren launcher’. Manakala tiga mangsa lagi merupakan pekerja projek pembinaan tersebut dipercayai dua orang telah terjatuh dan telah disahkan meninggal dunia.

Manakala, seorang lagi mangsa masih tersangkut di landasan pembinaan lebuhraya dan kerja-kerja menyelamatkan mangsa masih giat dijalankan.

Komen salah seorang netizen

Sumber : sinarharian

Previous articleTvlar Berg4dvh kerana vape
Next articleSusulan Kes Instafamous Rentas Ngri Utk Hneymoon. Polis Siasat Rupanya Keterangan P4lsu.Ini Alasan Pasangan Ni Bagi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here