Home Petua Tips GeIupuh Buat Tiktok Tyang Dapur Konon Mahal. Mana Duit Hram Ko Rembat...

GeIupuh Buat Tiktok Tyang Dapur Konon Mahal. Mana Duit Hram Ko Rembat Dik – Azwan Ali

304
0

” Kalau nak ke-cam pun, tolong hormati ibu bapa dan keluarga saya. Dalam soal ini, saya percaya sesiapa sahaja akan sedih dan terguris apabila ibu bapa diheret sama,” ini antara luahan
penyanyi dan pelakon Ziha Salleh setelah di hntam oleh Diva AA di halaman twitternya.

” Siapa Zi*a AF? Gelupuh buat Tiktok tayang dapur konon mahal. Mana duit h4-ram ko rembat dik?”

Demikian status dimuatnaik oleh pengacara kntroversi Azwan Ali di Twitter beliau yang mencetus rasa pelik orang ramai.

Apa tidaknya, entah di mana silap artis terbabit sehinggakan pengacara yang lebih dikenali dengan gelaran Diva AA itu memuatnaik kata-kata tersebut.

” Poodahh, ko jadik artis sangkak negara pun, takde sapa kenal! Mak bapak b#ngsat ko jer yang afundi pun, so?” tulis Diva AA.

Sementara itu, penyanyi dan pelakon, Ziha Salleh, 26, mengakui terkejut dan berasa terkilan dengan perkongsian berbaur keca-man ke atas dirinya yang dibuat seorang pengacara lelaki terkenal di Twitter, baru-baru ini.

Ziha atau nama sebenarnya Nor Aziha Md Salleh pernah menyertai Akademi Fantasia 2014 (AF 2014) dan membintangi beberapa drama termasuk, Dia Semanis Honey sebagai Ara, adik Ahnaf Wafiy lakonan Alif Satar.

Mengulas mengenai keca-man itu, Ziha berkata dia mengetahui mengenainya daripada kiriman mesej dihantar oleh rakan-rakan dan pengikutnya di media sosial yang berkongsikannya.

” Terus-terang, saya bersama suami, Zarul Hafis sangat terkejut dengan keca-man dibuat pengacara popular itu memandangkan kami tidak saling mengenali secara baik dan rapat pun.

” Ditambah, perkongsian video Tik Tok saya yang dike-camnya itu berkaitan dekorasi dapur.

” Sebagai wanita sudah berkahwin, isteri dan ibu, rasanya bukan satu ksalahan pun saya berkongsi tatarias dapur di media sosial.

” Sebagai suri rumah, selain menjaga anak dan keluarga, ada kalanya saya membuat video menunjukkan dekorasi rumah. Ini pun bukan benda baharu yang dibuat, kerana sejak tahun lalu saya sering berkongsi video dekorasi dan tatarias.

” Cuma, saya tak nafikan perkongsian video dekorasi dapur yang dibuat di Tik Tok itu menjadi perhatian.

” Namun, tak sangka juga ia mengundang rasa geram dan kurang selesa pengacara berkenaan,” katanya kepada Harian Metro.

Menurut Ziha, dia memohon maaf kepada sesiapa yang geram, sakit hati dan kurang selesa dengan perkongsian video dekorasi dapurnya di Tik Tok itu. Katanya, dia berkongsi sekadar suka-suka dan untuk inspirasi.

” Bagaimanapun, saya terkilan apabila ibu bapa turut diheret sama selain dilemparkan kata-kata ke-sat.

” Saya dan suami, kami berusaha sedaya mampu mencari pendapatan halal untuk menyara anak-anak dan keluarga.

” Saya terima dengan terbuka jika dia menge-cam saya seorang. Tapi, bila membabitkan ibu bapa dan keluarga, saya terguris.

Menurut Ziha lagi, selama ini dia tidak pernah bermasalah atau cuba mencari pasal dengan orang lain. Tapi, kenapa secara tiba-tiba ibu bapa dan keluarganya dike-cam seteruk itu dengan kata-kata cukup kes4t.

” Sebenarnya, selama ini saya kagum dan menghormati bakat dimiliki pengacara tersohor itu. Bagi saya dan suami, dia memang orangnya berbakat besar kalau diukur pada pencapaian dan kredibilitinya dalam bekerja.

” Apapun, saya tidak minta dia memohon maaf, tetapi doakan yang baik-baik sahaja. Semoga kita semua lebih berhemah dalam penulisan yang dikongsi di media sosial dan hormatilah perasaan orang lain,” katanya.

Ziha yang mendirikan rumah tangga dengan Zarul Hafis Zarak Kamal pada 2016, kini bahagia dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Zarul Hizqeel, 4, dan Zarul Hazreel, berusia 10 bulan.

Sumber:hmetr0 dan IG ZihaSalleh

Previous articleBaru Je Syarikat J&T Jelaskn Mereka Bkn Tak Byr Bonus. Sekali Pekerja Terbabit Tampil Dedah Hal Sebenar
Next articleEbit Lew guna wang sumbangan TMJ beli 500 gajet.Rupanya Ini Tujuan Sebenar Ebit Lew Guna RM200K

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here