Home Petua Tips Manisnya Daiyan Trisha berhijab, netizen doakan istiqamah

Manisnya Daiyan Trisha berhijab, netizen doakan istiqamah

67
0

PerkongsianDaiyan Trisha sepanjang mengerjakan ibadah umrah baru-baru ini meraih banyak pujian, terutama penampilannya yang manis berhijab.

Namun, seperti biasalah, jika sudah melangkah kaki ke sana, pasti ada yang mula menitipkan doa agar penyanyi lagu Penat itu berhijab dan tidak lagi kembali dengan imej s3ksi seperti sebelum ini.

Lebih membuatkan ramai teruja untuk melihat Daiyan berhijab sepenuhnya ialah apabila dia muncul dengan imej berselendang manis dalam beberapa perkongsian Instagram.

Bagaimanapun, Daiyan sendiri tidak pernah mengumumkan dia bakal muncul dengan imej sebegitu selepas ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daiyan Trisha (@daiyantrisha)


Mungkin juga sekadar menghormati statusnya yang baru sahaja pulang dari Tanah Suci atau sempena Ramadan.

Harap setiap doa mengenai perubahan imej yang diberikan kepadanya termakbul. Orang kata, berdoa pada bulan Ramadan sangat mustajab.

Jika bertudung pun apa salahnya, tambah lagi Daiyan pasti akan lebih jelita. Apa pun, semuanya bergantung kepada si empunya b4dan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Kosmo

Previous articleAnak Berkelakuan Baik Setibanya Di Mekah, Puteri Sarah Syukur – “Syaikhul & Sumayyah Behave, Tak Banyak S0ngeh”
Next articleJiwa rider saja faham mengapa pemuda ini men4ngis lepas kem4langan, bukan s4kit tapi ris4u nampak cik tunang terbaring atas jalan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here