Home Petua Tips Manja Sangat Sampai Terduduk Tuannya, Gelagat Lembu Sangat Manja Buat Ramai Nak...

Manja Sangat Sampai Terduduk Tuannya, Gelagat Lembu Sangat Manja Buat Ramai Nak Bela Lembu

71
0

Kini, bukan sahaja kucing yang dijadikan teman rapat manusia tetapi sekarang ini ramai yang suka membela haiwan lain seperti itik, monyet dan ada juga yang bela lembu yang dijadikan haiwan peliharaan dan juga teman bermain.

Lain dari yang lain tetapi itulah hakikat bahawa menyayangi haiwan ini bukan sahaja tertakluk kepada kucing sahaja. Boleh jadi lembu juga boleh dijadikan teman. Semua haiwan yang jinak ini kalau diberi kasih sayang, mereka akan rapat dengan kita.

Seperti seekor lembu yang bernama Aboi ini. Jinak sangat seperti seekor kucing, bukan sahaja jinak tetapi manja juga seperti kucing. Video aboi bermanja dengan tuannya itu mendapat puluhan ribu tontonan sejak ianya dimuatnaik di aplikasi Facebook.

Melihat kepada kemesraan antara aboi dan tuannya itu, mesti aboi ini lembu kesayangan dan lembu yang sentiasa mendapat perhatian tuannya. Begitulah haiwan kalau dimanja dan disayangi, mereka akan kenal dan rapat dengan kita.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji kemanjaan lembu tersebut melebihi seekor kucing dah dan ada juga yang berpendapat jika rapat sebegitu nanti susah nak dikorbankan jika sudah masa untuk dikorbankan

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Previous articleCef Riz Kahwin Kali Ketiga, Chef Wan Teruskan Percutian Di Hawaii – “Saya Berikan Wang Tunai Yang Banyak Untuk Majlis Ini”
Next article13 Kali Khatam Al-Quran, Ameera Khan Nak Hafal Surah Dalam Tahun 2022 – “Alhamdulillah, Allah Bagi Saya Cepat Hafal..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here