Home Petua Tips Muat Naik Foto Berpegangan Tangan Di IG, Netizen Tanya Sherry Siapa Tu?

Muat Naik Foto Berpegangan Tangan Di IG, Netizen Tanya Sherry Siapa Tu?

63
0

Di Instagram, pengacara popular, Sherry Alhadad berkongsi sebuah foto berpegangan tangan dengan ‘seseorang’ ketika berada di Sabah, semalam. Foto tersebut ternyata mencuri tumpuan ramai sehingga ada yang berteka-teki mengenai siapa pemilik tangan tersebut?

Difahamkan, Sherry sedang menjalani sebuah penggambaran di Sabah bersama beberapa orang krew produksi tempatan. Semasa di Sabah, Sherry turut berkongsi beberapa Instagram Story dan memberitahu kepada para peminat bahawa dia akan menikm4ti makanan tradisional Kadazandusun iaitu ambuyat dan butod.

Di samping itu, Sherry turut memuat naik satu foto berpegangan tangan dengan seorang individu. Raut wajah Sherry yang kelihatan tersenyum itu membuatkan netizen tertanya-tanya siapakah individu yang berjaya memegang tangannya.

Netizen turut mend4kwa Sherry sedang mengenali seseorang sejak belakangan ini. Namun begitu, Sherry tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung d4kwaan yang diperkatakan oleh netizen. Sherry hanya menulis kapsyen ‘tangan sendiri je’ menerusi posting tersebut.


Selain netizen, rata-rata rakan selebriti seperti Elly Mazlein, Sharifah Shahirah, Zulin Aziz dan Catriona Brian Ross turut mengusik Sherry sebaik sahaja melihat foto tersebut. Apapun, mereka semua mendoakan yang terbaik buat Sherry.

Sumber: Sherry Al Hadad

Sumber : https://ohbulan.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Previous articleSaat berp4ntang hari ke-25 suami dijemput Ilahi, wanita ini tak sangka dapat ‘hadiah’ lebih 700 foto kenangan… 3 gambar paling menyentuh h4ti, nampak real!
Next article“Tk kisah pun pakai baju apa, janji dah sah” Ada kecemasan sebelum majlis nikah,pengantin pakai baju biasa je lafaz akad nikah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here