Nad Zainal Risau Cab4ran Lebih Heb4t Di Masa Hadapan, Doa Anak Ku4t Had4pi L1ku Kehidup4n

Farah Nadia Zainal Abidin atau lebih dikenali sebagai Nad Zainal adalah seorang pelakon wanita hebat tanah air. Dia dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Fahad Ibrahim atau lebih manja dipanggil Yem dan Budi Kalsom atau Som. Yem kini sudah menginjak ke umur 5 tahun manakala anak perempuannya Som baru sahaja masuk 2 bulan.

Baru-baru ini, Nad ada berkongsikan di laman Instagram miliknya di mana dia menyatakan rasa risau dengan cabaran yang mendatang. Nad berkata sekarang pun dunia sudah semakin “dimamah usia” dan kacau bilau dengan peperangan, budaya kecam-mengecam, wabak pandemik yang seakan tiada penghujung dan juga ekonomi yang kian merosot. Bagaimana pula cabaran yang bakal dihadapi oleh Budi Kalsom di masa hadapan?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ناد زاينل (@nad.zainal)


Ibu mana yang tidak risaukan anak kan? Ibu akan sentiasa memikirkan tentang masa depan anak-anak. Dugaan hari ini membuatkan Nad Zainal berfikir sejenak. Namun, itu tidak membuatnya putus asa untuk tetap memberikan didikan yang baik buat anak-anak.

Nad berkata, apa yang dia boleh lakukan hari ini adalah untuk menerapkan nilai Islam di dalam diri anak-anaknya sejak mereka kecil supaya mereka boleh membawanya sehingga dewasa. Nad mengaku bahawa dia bukanlah seorang hamba yang sempurna tetapi dia masih mahu terus berusaha mendidik anak-anaknya dengan nilai yang baik.

Menerusi kapsyen Nad, dia ada meninggalkan pesanan buat anaknya. Dia berdoa agar anaknya kuat dalam mendepani liku-liku kehidupan di masa hadapan yang mungkin akan jadi lebih mencabar selari dengan arus masa.

 

Sumber: Nad Zainal

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.koolfm.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*