Home Petua Tips Nadiyah Shahab Lawan Perasaan Takut Dengan Kucing, ‘Jealous’ Tengok Ben & Fluffy...

Nadiyah Shahab Lawan Perasaan Takut Dengan Kucing, ‘Jealous’ Tengok Ben & Fluffy Rapat

60
0

Pelakon Nadiyah Shahab pernah mended4hkan dia seorang yang pen4kut dengan kucing. Namun, ket4kutan itu makin lama makin berkurangan selepas kehadiran Fluffy dalam keluarganya dan suami, Ben Ali.

Menerusi Instagram Stories miliknya, Nadiyah, 31, menjawab pertanyaan daripada pengikut yang tertanya-tanya sama ada gejala Ailurofobia sudah hilang selepas melihat keakrabannya dengan Fluffy.

Kata pemilik nama Sharifah Nadiyah Syed Fuad Al Shahab, perasaan takut itu masih ada dan hubungan mereka masih belum mesra seperti Fluffy dan Ben.

ded4hnya, dia memilih untuk memakai seluar panjang di rumah kerana khuatir dicak4r dan kadangkala akan mengenakan sarung tangan.

Saya tidak boleh berada di sekeliling Fluffy apabila dia mengalami zoomis. Dan apabila dia berjalan terlalu laju ke arah saya jantung saya akan berhenti.

Saya masih pakai seluar panjang di sekeliling rumah kerana takut dengan cakaran. Kadang-kadang saya juga memakai sarung tangan.


Saya masih tidak boleh menggeletek, menggendong atau memeluknya seperti yang dilakukan Ben. Bila dia (Fluffy) dalam mood tenang kami boleh rapat. Bila dia hyper saya menjauhkan diri.

Tambah anak kelahiran Singapura ini, dia kini sedang berusaha untuk menjadi lebih berani dengan haiwan peliharaannya yang berumur dua bulan.

Dalam pada itu, pelakon drama Lafazkan Kalimah Cintamu turut mengucapkan terima kasih kepada pengikut media sosialnya yang tak lokek berkongsi petua dan ilmu.

Komen Netizen:

Saya masih mempunyai perjalanan yang jauh tetapi setiap hari ia menjadi lebih baik kerana saya sangat menyayanginya dan saya mahu dekat dengannya.

Fluffy buat saya berani. Saya tidak pernah seberani ini dalam hidup saya. Terima kasih kepada anda semua kerana sentiasa menyokong saya. Sayang awak semua.

Sumber: Instagram @nadiyah.shahab

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articleLama Menyepi, Rupa2nya Ini Yang Terj4di Pada Adik Fattah Anas
Next articlePosit1f CVDI9 sebelum masuk dewan bersalin, wanita harungi kep3rit4n masa berp4ntang… bayi tak mandi 2 minggu!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here