Home Petua Tips ‘Masih Kenal Suara Saya, Walau Matanya Kabur Dan Tak Nampak Jelas,Dia Tetap..’...

‘Masih Kenal Suara Saya, Walau Matanya Kabur Dan Tak Nampak Jelas,Dia Tetap..’ Luahan Fakhrul Unic Ziarah Nazrul Rabbani

277
0

Seminggu yang lalu, anggota kumpulan Rabbani, Nazrul Azhar Tamrin dimasukkan ke h0sp1tal Selayang selepas suhu badannya meningkat naik ketika rawatan di4lisis.

Nazrul difahamkan sudah tiga tahun tidak dapat melakukan persembahan bersama Rabbani kerana masalah buah pinggang yang dihadapinya.

Terbaru, penyanyi kumpulan UNIC, Fakhrul Radhi memuat naik satu posting di Instagram mengenai perkembangan terkini kesihatan rakannya itu.

Masih kenal suara saya

Menurut Fakhrul, meskipun penglihatan rakannya itu agak kabur, Nazrul masih mampu untuk mengenali suaranya. Tambahnya, sudah seminggu rakannya itu terlantar di h0sp1tal tersebut.

Melalui posting yang sama, Fakhrul turut memohon agar semua masyarakat mendoakan kesihatan rakannya itu dan berharap anggota kumpulan Rabbani itu kembali menjalani kehidupan seperti biasa.

Terdahulu, Nazrul dikejarkan ke h0sp1tal Selayang selepas suhu badannya dipercayai meningkat ketika menjalani rawatan dialisis beberapa hari yang lalu.

Ekoran daripada itu, penglihatannya agak terjejas dan semakin kabur.

 

Semoga dipermudahkan segala urusan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber :Fakhrul Radhi via OhBulan

Previous articleDijemput Ilahi Ketika Dlm Tidur, Pelakon Yana Samsudin KehiIangan Insan Tersayang. Ini Luahan Hati Yana
Next article“Kemaruk Sangat Paksa Boyfriend Kahwin, Hancvr” – TMJ Perli Siapa Tu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here