Home Petua Tips Netizen Tegvr Hannah Delisha, Survh J4ga Aur4t

Netizen Tegvr Hannah Delisha, Survh J4ga Aur4t

97
0

Mana-mana selebriti tidak akan pernah terlepas dari pandangan mata tajam warga maya. Sama ada lelaki atau perempuan, 1su yang sering dibangkitkan adalah berk4itan dengan aur4t mereka.

Baru-baru ini, pelakon kelahiran Singapura, Hannah Delisha turut menerima tegvran daripada netizen yang mengingatkannya agar menjaga dan menutup aur4t dengan sempurna.


Memuat naik video dirinya yang sedang berjalan seperti model memperagakan busana, Hannah yang memakai baju hitam berlengan panjang dengan belahan leher berbentuk V dipadankan dengan skirt labuh bercorak bunga-bunga, bagaimanapun membuka ruang untuk netizen bercakap mengenai aurat.

Ada yang meminta agar dia melonggarkan pakaiannya dan ada juga yang menegur cara wanita itu memakai tudung kerana gaya berkenaan menyebabkan bahagian lehernya terded4h.


Aktres yang meledak dengan drama Mencintaimu Mr.Photographer itu mula berhijab pada penghujung 2020. Dia mendirikan rumah tangga bersama Imam Shah pada Februari 2021.

Pelakon ini adalah antara anak seni yang masih mengekalkan im3j bersih. Kontroversi paling panas yang pernah mel4nda Hannah adalah dakw4an wanita itu berkahwin tanpa r3stu dari ibu k4ndungnya.

Sumber:cari

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous article[VIDEO] Kucing Down Rasa Ters1sih, Kasih Sayang Pemilik Dah Tumpuu Kepada Baby
Next articleBilik penuh mainan! Ramai kata membazir tapi pasangan ini ada sebab tak berhenti membeli… tahniah, kini anak sulung speech delay lebih peka

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here