Home Petua Tips Pad4h Kac4u Anak, Oyen Lari Tak Cukup Tanah Kena ‘Fly1ng K1ck’ Dih4lau...

Pad4h Kac4u Anak, Oyen Lari Tak Cukup Tanah Kena ‘Fly1ng K1ck’ Dih4lau Mak Ayam

54
0

Ibarat seperti tidak sah kalau tidak menimbulkan masalah, itulah ungkapan yang sesuai kepada kucing yang berwarna oren. Kucing baka jenis warna oren ini agak banyak didapati dan banyak dijaga oleh peminat kucing.

Walaupun setiap baka adalah berlainan tetapi warna oren itu tetap adalah sama. Kebanyakan kucing jenis ini suka buat nakal dan juga menjadi kesayangan kepada ramai peminat kucing.

Terkini, satu perkongsian video di laman aplikasi twitter telah tular apabila seekor kucing berwarna oren dilihat sedang mengejar anak ayam tetapi apa yang mencuit hati ramai melihat adalah sebaliknya iaitu kucing itu yang dikej4r oleh ibu ayam tersebut.

Menurut pemilik video tersebut, kucing oyen itu adalah kucing milik ibu dan ayahnya di kampung dan apabila oyen melihat ibu ayam bersama beberapa anak ayam, kucing itu ingin mengej4r tetapi sebaliknya dirinya yang dikej4r balik oleh ibu ayam itu.

Video:

https://twitter.com/i/status/1488964420579454977

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang geli hati melihat gelagat oyen yang gagal mengej4r anak ayam tetapi kena “flying kick” dek ibu ayam. Lawak betul tengok video itu. Itulah nak4l lagi kan oyen.

Komen Netizen:

Sumber : Twitter kattvungeks

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleTok Ti Dalam Sepahtu Reunion Tak Tahan Ketawa Berlakon Dengan Jep, “Penat Gelak”
Next articleWanita ‘bangkit’ berkemas selepas puas menangis tengok rumah baru beli tenggelam, menakjubkan kini berseri macam tak pernah kena banjir

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here