Home Petua Tips “Pakai Gelang Pink!” Usop Tertek4n Kena Berkurvng, Stres Sampai Nak B0tak Kep4la

“Pakai Gelang Pink!” Usop Tertek4n Kena Berkurvng, Stres Sampai Nak B0tak Kep4la

55
0

Gara-gara menjadi kont4k rapat kepada salah seorang pesak1t Cov1d-19, penyanyi Usop memberitahu dia terpaksa menjalani kuarant1n diri selama seminggu.

Usop atau nama sebenar Muhammad Saiful Naim Muhammad Noor, 23, berkata dia dipak4ikan gelang pengawasan dan dikehendaki mengasingkan diri untuk pemantauan sehinggalah dis4hkan bebas daripada jangkitan virus tersebut.

“Saya kontak rapat seorang kawan baik dan dikehendaki buat sw4b test di pusat kesih4tan berdekatan… keputusan ujian belum keluar lagi tapi diarahkan kuarant1n sampai 2 Jun ini.

“Doa-doakanlah negatif! Sejujurnya risau juga tapi buat masa ini saya tiada alami sebarang simptom atau gej4la Cov1d-19… walaupun rasa sihat, saya tetap patuh menyelesaikan kuar4ntin ini hingga selesai

“Sekarang ini dekat mana-mana pun ada v1rus, memang kena berh4ti-h4ti. Yang penting kalau keluar kena jaga SOP sebab kita pun tak tahu kalau orang sebelah kita bawa v1rus ini,” katanya kepada mStar.

Menerusi Instagram, bekas peserta Mentor Milenia 2017 ini berkongsi foto dia memakai gelang berwarna merah jambu dengan menyertakan emoji sedih.

Sementara itu, Usop berkata semenjak pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0 ini dia mengal4mi sedikit tek4nan, lebih-lebih lagi apabila tidak dapat meneruskan kerjaya seni seperti biasa.

“Kerjaya memang terjej4s teruk. Nak menyanyi pun tak boleh, show memang tak ada. Malah, perniagaan saya bersama mak di Kedah pun terpaksa dihent1kan kerana peningkatan k3s.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Usop 🌺 (@usopofficial)


“Lagi pula sekarang kena kuar4ntin, berkurung dalam bilik seorang diri bertambahlah tek4nan… rasa macam nak bot4kkan rambut saja!

“Apa-apa pun kita doakan keadaan kembali pulih macam biasa dan kita semua boleh bekerja semula. Saya pun tengah usaha mendaftar untuk pengambilan vaks1n dan berharap proses itu nanti dipercepatkan,” ujarnya.-CARI

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: mStar Online

Previous article“Ifan Seventeen, Citra Monica Akhiirnya Disatukan Sebagai Suami Isteri..” Majlis Pernikahan Disiarkan Secara Langsung
Next articleDid4kwa Sudah Jadi Isteri Menteri, Akhirnya Mawar Karim Buka Mulut, Ded4h Ada Dimana

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here