Home Petua Tips “Patutlah Hint-Hint, Muat Lagi Ke Naik Kereta Audi Tu?,” – Kejutan Awal,...

“Patutlah Hint-Hint, Muat Lagi Ke Naik Kereta Audi Tu?,” – Kejutan Awal, Achey Bocey Hadiahkan Isteri Mercedes Benz

75
0

Isteri kepada pelawak, Achey Bocey, Hasanah Yahaya menyatakan rasa syukur selepas menerima hadiah berupa sebuah kereta mewah jenis Mercedes Benz daripada suaminya bersempena ulang tahun kelahirannya yang ke-32 pada April nanti.

Menurut Hasanah atau lebih mesra disapa Anne, Achey menghadiahkannya kereta tersebut demi keselesaan keluarganya memandangkan anak mereka juga kini sudah semakin membesar.

“Alhamdulillah terima kasih by @acheykintangkintung bagi hadiah birthday awal. Awal betul ni hehe. Dia kata boleh buat raya.

“Patut la asyik la hint-hint kita je. Muat lagi ke awak keluar dengan Tiara dan kawan kalau naik kereta Audi tu hehehehe. Kita cakap la boleh la. Selit-selit terselit. Rupanya dia dah rancang awal. Thank  you,” coretnya dalam satu hantaran di Instagram.

Dalam pada itu, ibu kepada seorang cahaya mata ini akui sedih apabila terpaksa menjual kereta lamanya itu yang telah berkhidmat lebih tujuh tahun.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anne Achey (@anne_achey)


Dikesempatan itu juga, Anne turut merakamkan ucapan terima kasih buat suaminya diatas kejutan tersebut.

“Terima kasih jugak baby kuning berkhidmat tujun tahun dengan saya. Tak pernah rosak, tak pernah meragam dekat mana-mana. Alhamdulillah dia jaga kami satu keluarga dengan baik. Terima kasih banyak-banyak. Jasamu dikenang.

“Nak jual dia pon air m4ta berderai sebab terlalu sayangkan dia tapi apakan daya, kami bertiga naik tak muat kereta dah hehe. Tu yang achey gantikan dengan baby baruuuuu.

“Welcome to my family baby boo. Saya akan jaga awak baik-baik dan sayang awak sepenuh hati. I LOVE U so much. Baby boo and baby yayang @acheykintangkintung,” kongsinya lagi.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen turut tumpang gembira selain turut mendoakan semoga Achey dan Anne akan kekal bahagia hingga akhir hayat.

Sekadar informasi, Achey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah telah mendirikan rumahtangga bersama Anne sejak 11 tahun yang lalu dan mereka juga mempunyai seorang anak angkat bernama Nur Tiara Zinnirah.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleErnie Zakri Tak Kisah Orang Panggil Syamel ‘Lembut’ – ‘My Husband Is Very Soft & Gentleman, Saya Sayang Dia’
Next articleTerlalu minat berniaga sejak kecil, bekas pramugari t4war servis facial RM1… kini bergelar usahawan, rangkul 3 anugerah berprestij

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here