Home Petua Tips Pemergi4n Yang Sangat Indah, Lelaki Dijemput Ilahi Ketika Baca Al-Quran

Pemergi4n Yang Sangat Indah, Lelaki Dijemput Ilahi Ketika Baca Al-Quran

66
0

Sungai Petani: Lelaki berusia 54 tahun ditemukan meningg4l dunia dalam keadaan terbaring di ruang solat Masjid Nurul Hasanah Bukit Kechil Simpor, Tik4m Batu, di sini, hari ini.

Terdahulu, s4ksi kejadian yang juga kakitangan masjid memaklumkan, m4ngsa sedang membaca al-Quran sebelum dilihat terbaring tidak sedarkan diri.

Kakitangan masjid terb4bit kemudiannya memaklumkan kepada seorang guru yang juga abang iparnya m4ngsa sebelum pemeriksaan mendapati dia sudah tidak berny4wa.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Adzli Abu Shah berkata, abang ipar m4ngsa kemudian menghubungi ambulans dan pegawai kesihatan yang melakukan pemeriksaan mengesahkan m4ngsa sudah meningg4l dunia.

“Anggota Balai Polis Tik4m Batu yang menerima laporan jam 9.50 pagi bergegas ke lokasi kejadian dan mendapati jen4zah berada atas lantai ruang solat masjid terbabit.

“Hasil siasatan lanjut, saksi memberitahu arw4h sebelum itu dilihat duduk di belakang sambil membaca al-Quran selepas selesai solat Subuh,” katanya dalam satu kenyataan.

Menurutnya, bagaimanapun saksi mend4kwa arwah dilihat terbaring dan tidak sedarkan diri tidak lama kemudian sebelum dia memaklumkan kejadian itu kepada ahli keluarga arw4h.

“Hasil temubual dan si4satan lanjut, isteri arwah mend4kwa suaminya mempunyai penyakit d4rah tinggi namun tidak menjalani raw4tan di hospital dan hanya makan ubat yang dibeli di farmasi.

“Pemeriksaan pada tubuh badan mendapati tiada kesan luka atau lebam serta sebarang unsur jen4yah dan kes diklasifikasi sebagai m4ti mengejut,” katanya.

Menurutnya, m4yat dihantar ke Hospital Sultan Abdul Halim untuk bed4h si4sat yang akan dijalankan selepas keputusan uji4n saringan CVDI9 diperoleh.

Sumber : hmetro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous articlePengalaman jadi warden penj4ra… Amirul Asyhwad tersentuh h4ti baca surat b4nduan insaf
Next article“Macam Aishwarya Rai..” – Wajah Kacukan Anak Eira Syazira & Azad Jadi Bualan Ntizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here