Home Petua Tips COV-19: ‘Ketepikan Peminat, Utamakan Artis..’ Komen Zizan Mula Tarik Perhatian Netizen

COV-19: ‘Ketepikan Peminat, Utamakan Artis..’ Komen Zizan Mula Tarik Perhatian Netizen

1282
0

KUALA LUMPUR: Biarpun filem Bulan Dan Pria Terhebat ditarik balik selepas lima hari tayangan, pelakon utamanya, Zizan Razak akur dengan situasi getir yang menghimpit negara berikutan penularan vi1rus COV-19.

Zizan berkata, dia percaya syarikat produksi, Nizra Entertainment membuat keputusan tepat demi keselamatan orang ramai.
“Tindakan penerbit tepat, keselamatan menjadi keutamaan. Lagi pun, daripada menanggung kerugian disebabkan tiada penonton, keputusan menarik balik filem adalah langkah terbaik.

“Diakui, penerbit paling terkesan dengan situasi berlaku. Bagaimanapun, kita tidak seharusnya memikirkan kepentingan diri, sedangkan seluruh dunia sedang dilanda musibah,” katanya kepada BH Online.

Selain filem Bulan Dan Pria Terhebat, pelawak yang diangkat Artis Komedi Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-32 itu berkata, dia bakal muncul dalam beberapa filem besar seperti Abang Long Fadil 3 dan Polis Evo 3.

Namun, katanya, status tayangan untuk dua filem masih belum diketahui, selepas vi1rus COV-19 kian membimbangkan.
Pelawak kelahiran Dungun, Terengganu itu berkata, dia enggan terlalu memikirkan mengenai kerjaya seninya dalam keadaan seluruh dunia diuji dengan v1irus peny4kit yang meng4ncam ny4wa.

Sebaliknya, Zizan berkata, kini fokusnya mahu membantu wira dan wirawati yang juga petugas barisan hadapan dan menghulurkan bantuan untuk insan yang memerlukan.

“Saya, Neelofa dan beberapa rakan artis merancang membantu petugas barisan hadapan. Selain itu, saya bersama beberapa badan juga kini sedang menyusun strategi bagi membantu mereka berdepan kesempitan hidup.

“Projek dan kerjaya saya serahkan kepada pihak pengurusan mengaturnya, buat masa ini. Apa yang lebih bermakna, saya dapat membantu rakyat Malaysia yang memerlukan,” katanya.

KOMEN NETIZEN :

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : BH

Previous article‘Tak Habis Lagi’ Isu Kais Pagi Makan Pagi, Penyanyi Black Mula Bersuara. Siap Tunjuk Whatsapp Ada Enam Rumah?
Next articleIngatkan Batuk Biasa Saja, Bapa Sayu Bila Lihat Anak Dibawa Menaiki AmbuIans Kerana P0sitif COV-l9

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here