Home Petua Tips Peneman Sarapan Pagi, Alahai Menyibuk Je Orang Nak Makan

Peneman Sarapan Pagi, Alahai Menyibuk Je Orang Nak Makan

75
0

Kadang-kadang ada antara kita ni kan mesti ada haiwan peliharaan yang kita sayang dan rapat dengan kita, bukan sahaja rapat tetapi boleh dikatakan tidur dan makan pun dengan kita.

Memang ramai dalam kalangan kita yang suka membela haiwan seperti kucing, arnab, bahkan ada juga yang membela haiwan lain seperti kambing. Macam kita semua tahu la kambing memang dipelihara tapi jarang sampai makan pun berebut dengan kita kan.

Begitulah yang kita dapat lihat apabila sebuah video telah dimuatnaik oleh seorang pengguna di aplikasi Tik Tok, ianya memaparkan tentang seorang lelaki yang sedang makan roti canai bersama kambing2 kesayangannya.

Apa yang menjadi tarikan pada video tersebut adalah kambing2 itu seolah-olah sedang berebut makanan berupa roti canai itu daripada tuannya itu. Nampak berselera mereka memakannya mengalahkan tuan punya roti canai tu pulak kan.

Video:

Bila menjengan ke ruangan komen, ramai netizen yang terhibur dengan telatah kambing-kambing itu yang nampak seperti rapat dengan tuannya.. ada juga yang berpesan supaya tidak disembel1h atau dijual kambing itu kerana sayang akan ‘persahabatan’ mereka itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Tiktok

Previous articleElisya Sandha Kata Kurang Sihat Dan Mahu berehat. Tetapi Ini Yang Terjadi Padanya….
Next article“Harg4i selagi ada,” – [VIDEO] Enam beradik sep4kat hadi4hkan bapa 0KU sebu4h motosikal

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here