Home Petua Tips “Harg4i selagi ada,” – Enam beradik sep4kat hadi4hkan bapa 0KU sebu4h...

“Harg4i selagi ada,” – [VIDEO] Enam beradik sep4kat hadi4hkan bapa 0KU sebu4h motosikal

67
0

Jasa ibu bapa tidak mungkin dapat dibalas oleh anak-anak. Jika dikira jasa ibu bapa, pasti ia takkan terbalas. Lebih dari buih-buih di lautan, begitu banyaknya jasa mereka terhadap kita.

Namun mungkin kita sebagai seorang anak boleh ikhtiarkan sesuatu bagi memudahkan urusan mereka dalam menjalani kehidupan seharian, seperti kisah yang akan kami kongsikan ini.

Menerusi video tular yang dikongsi di platform Tikt0k oleh @_acai_, reaksi seorang bapa yang juga merupakan orang kelainan up4ya (OKU) yang gembira ketika menerima hadiah berupa motosikal dari anak-anak membuat netizen terh4ru.

Motosikal tersebut difah4mkan dihadiahkan oleh @_acai dan adi beradiknya untuk bapa mereka bagi memudahkan urusannya untuk ke masjid. Selain itu, bapanya juga difahamkan sering j4tuh motosikal kerana tidak ku4t untuk membuka tongk4t.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)


Tambah @_acai, bapanya juga sudah tidak boleh memandu kereta, jadi mereka adik beradik merancang untuk membeli motosikal tersebut yang merupakan j3nis tay4r tiga.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian ini telah mendapat 124k tontonan, 9.6k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terharu dan mengucapkan tahniah kepada @_acai_ atas tind4kan yang dil4kukan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: ig mstar

Previous articlePeneman Sarapan Pagi, Alahai Menyibuk Je Orang Nak Makan
Next article‘2022 Apa Pula?’ – Elly Mazlein Kongsi Kenangan Manisnya Di Tahun 2021

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here