Home Petua Tips Pernah Bantu K0s Rawatan, Nedim Nazri Syukur Bayl Hidap Ekzem4 Dah Bersekolah

Pernah Bantu K0s Rawatan, Nedim Nazri Syukur Bayl Hidap Ekzem4 Dah Bersekolah

91
0

Suami kepada pelakon Nora Danish iaitu Nedim Nazri meluahkan keterujaan apabila bay1 yang pernah dibantunya sebelum ini sudah pulih daripada ekzem4 kr0nik dan mula memasuki alam persekolahan.

Menerusi satu hantaran di laman Instagram baru-baru ini, Nedim atau lebih dikenali sebagai Boss Ned memuat naik foto terbaru kanak-kanak bernama Adriana itu yang sudah mencecah usia empat tahun.


Menurut Nedim, sejak membiayai kos rawatan di sebuah hospital swasta di Ampang, dia dan bapa Adriana iaitu Danial Rayyan saling menghubungi bagi mengetahui perkembangan mengenai kanak-kanak tersebut.

“This is Adriana now. Pada 2018 saya berkesempatan untuk membantu seorang anak comel yang mempunyai masalah kul1t yang krit1kal.

“Saya dan isteri mengambil keputusan pada waktu itu untuk menampung kos perubatan si comel ini sepenuhnya dan semenjak itu ayahnya sering memberi update tentang perkembangan Adriana,”tulisnya.


Selain itu, Nedim turut meluahkan kesyukuran apabila mengetahui Adriana kini sudah memasuki prasekolah selain mendoakan agar segala urusan keluarga kanak-kanak tersebut dipermudahkan.

“Alhamdulillah after 4 years this beautiful girl is starting her 1st day of school. Syukur Alhamdulillah, uncle doakankan semua di permudahkan untuk Adriana sekeluarga,” katanya.


Pada 2018, Nedim yang juga anak kepada Ahli Parlimen Padang Rengas, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz tampil membantu Adriana termasuk membayar perbelanjaan hotel serta pengangkutan bagi ibu bapa kepada kanak-kanak berkenaan sepanjang proses rawatan.

Sumber: BH Online (Hanisah Selamat) , Instagram Nedim Nazri , Facebook Danial Rayyan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.klmenjeritvideo.dnq.news

Previous articleMengaku dulu bukan baik sangat, Saharul Ridzwan tak nak ‘judge’ kesilapan orang lain
Next articleKemana MenghiI4ng? Pasti Ramai Tak S4ngka Khatijah Tan Bongk4r Punca Pierre Andre Hil4ng Dari Industri Seni

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here