Home Viral Posting Terbaru Nabila Cetus Tanda Tanya, Beri Bayangan Sudah Dimilik Orang

Posting Terbaru Nabila Cetus Tanda Tanya, Beri Bayangan Sudah Dimilik Orang

120
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Noor Nabila yang menjadi perhatian ramai. Perkongsian beliau kini menajdi tanda tanya adakah beliau sudah dimiliki orang apabila beliau berkongsikan beliau berdandan cantik seperti ingin bertunang.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Noor Nabila masih belum meberi kenyataan kepada media berkenaan hal tersebut. namun kecantikan beliau telah mendapat pujian dari para peminatnya kerana beliau yang jarang mengoleskan alat solek pada wajahnya kini kelihatan begitu cantik dan naik seri.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noor Nabila (@noornabila)


Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Berikutan itu, para peminat mendoakan yang terbaik buat Noor Nabila untuk bertemu jodoh yang baik baik dan dapat membina keluarga yang harmoni bersama yang tersayang di masa yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Gaya Cakap Pon Sombong, Dah Kau Memang Hauk Menyanyi, Terima Jela..”-Netizen
Next article“Dah Auto Tune Pon Masih Parah Sumbang Dia..”-Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here