Home Viral “Dah Auto Tune Pon Masih Parah Sumbang Dia..”-Netizen

“Dah Auto Tune Pon Masih Parah Sumbang Dia..”-Netizen

100
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari The Gadys yang berkongsikan lagu terbaru mereka di sosial media pada 5 Februari lalu. Perkongsian mereka berkenaan lagu mereka yang berjudul Gagal Cinta itu membuatkan mereka dihentam lagi dengan netizen.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, The Gadys yang merupakan penyanyi berkumpulan yang diasah dengan rapi untuk menjadi seperti penyanyi kumpulan yang lain dihentam akibat nyanyian mereka yang sumbang gara gara masalah teknikal yang dihadapi oleh mereka ketika menyanyikan sebuah lagu di sebuah acara.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Berikutan itu, para peminat mendoakan yang terbaik buat The Gadys untuk lebih berlatih dalam nyanyian dan semoga dapat membina kerjaya yang diinginkan di masa yang akan datang.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articlePosting Terbaru Nabila Cetus Tanda Tanya, Beri Bayangan Sudah Dimilik Orang
Next articleLagu ‘Sah’ Kena Claim Dengan Negara Jiran, Sarah Suhairi Tidak Kecil Hati Anggap Sebagai Rezeki

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here