Home Viral Lagu ‘Sah’ Kena Claim Dengan Negara Jiran, Sarah Suhairi Tidak Kecil Hati...

Lagu ‘Sah’ Kena Claim Dengan Negara Jiran, Sarah Suhairi Tidak Kecil Hati Anggap Sebagai Rezeki

151
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Sarah Suhairi yang berkongsikan berita gembira kerana lagu duetnya bersama Alfie Zumi mencecah 2 juta tontonan di media sosial. Namun baru bar uini brliau dihentam di ruangan komen gara gara lag utersebut menjad iviral akibat dinaikkan oleh negara jiran.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Sarah Suhairi yang jelas tahu berkenaan hal tersebut tidak berasa kecil hati atas apa yang berlaku namun beliau menganggap hal itu sebagai ujian dan rezeki buatnya untuk terus mara dalam industri nyanyian. Berikutan itu lagu tersebut semakin popular sehingga di negara jiran dan beliau menerima pelbagai pujian.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rusa Music (@rusamusic)


Berikutan itu, para peminat memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Berikutan itu, para peminat mendoakan yang terbaik buat Sarah Suhairi semoga dapat menghiburkan para peminat dengan karya yang lagi menarik di masa yang akan datang.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dah Auto Tune Pon Masih Parah Sumbang Dia..”-Netizen
Next article“Amir Ni Muka Melayu Sangat, Muka Buruk Pastu Tak Hensem..”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here