Home Viral “Amir Ni Muka Melayu Sangat, Muka Buruk Pastu Tak Hensem..”- Netizen

“Amir Ni Muka Melayu Sangat, Muka Buruk Pastu Tak Hensem..”- Netizen

125
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan seorang pelakon lelaki yang menjadi perhatian ramai iaitu Amir Ahnaf pernah menjadi salah seorang mangsa face shaming ketiaka beliau menjinakkan diri dalam bidang lakonan. Permulaan Amir Ahnaf yang belajar dalam bidang teater di UPSI pernah membuatkan beliau berputus asa utnuk menjadi seorang pelakon.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, rata rata menyatakan muka Amir tidak hensem dan tidak cerah dan tidak sesuai untuk dijadikan sebagai seorang artis. Namun Amir mengambil kecaman tersebut untuk bentukkan diri beliau menjadi seorang pelakon yang berdedikasi dan menajdikan layak untuk menjadi seorang pelakon yang berbakat.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, Amir menjelaskan lagi untuk para netizen agar berfikiran secara meluas dan tidak membezakan mana mana individu untuk berkarya dalam industri lakonan.Beliau menjelaskan untuk melihat bakat terlebih dahulu sebelum menilai hal hal yang lain. Apa apa pun semoga Amir Ahnaf dapat terus berkarya di masa yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleLagu ‘Sah’ Kena Claim Dengan Negara Jiran, Sarah Suhairi Tidak Kecil Hati Anggap Sebagai Rezeki
Next article“Saya Tak Tahu Marissa & Aslam Shooting Sekali Untuk Brand Ni..”- Misya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here