Home Viral “Saya Tak Tahu Marissa & Aslam Shooting Sekali Untuk Brand Ni..”- Misya

“Saya Tak Tahu Marissa & Aslam Shooting Sekali Untuk Brand Ni..”- Misya

386
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan pasangan yang hangat diperkatakan di media sosial iaitu Aslam dan Marissa Dania yang merupakan anak kepada artis tanah air. Pasangan tersebut bersama isteri pertama Aslam iaitu Umisya bekerja sekali untuk sebuah brand.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Misya yang merupakan isteri pertama Aslam menyatakan bahawa beliau tidak tahu akan kehadiran Aslam dan Marissa untuk jenama tersebut. Berikutan itu para netizen yang terkejut dengan perkongsian klip dari jenama tersebut dan menganggap hal tersebut tidak menjaga sensitiviti kehidupan.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFUXyrPX/

https://vt.tiktok.com/ZSFU4JAHv/

Berikutan itu, para netizen mula memnuhi ruangan komen dengan pelbagai komen dan ramai mengharapkan agar jenama tersebut untuk memberikan kenyataan berkenaan hal tersebut. Apa apa pun semoga hal tersebut dipermudahkan segala urusan dalam menyelesaikan masalah tersebut.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Amir Ni Muka Melayu Sangat, Muka Buruk Pastu Tak Hensem..”- Netizen
Next article“Saya Tak Faham Persembahan Awak Ni, Takde Jiwa Nyanyian..”- Norman Abdul Halim

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here