Home Viral “Saya Tak Faham Persembahan Awak Ni, Takde Jiwa Nyanyian..”- Norman Abdul Halim

“Saya Tak Faham Persembahan Awak Ni, Takde Jiwa Nyanyian..”- Norman Abdul Halim

185
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan kisah perit pemenang Ajl 38 baru baru ini iaitu Amir Jahari yang pernah dihentam oleh para juri sewaktu beliau menjadi peserta di Akademi Fantasi musim ke-8. beliau yang ketika itu masih belajar dalam dunia muzik kelihatan sebak setelah dihentam sebegitu.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, belaiu dikritik kerana tiada jiwa dalam nyanyian pada ketika itu namun kini beliau bangkit dengan mencipta lagu hasrat yang membuatkan beliau bangkit kembali untuk teruskan dalam bidang nyanyian. Namun komen dari Dato Hattan pada ketika itu dangat membina dan memberi semangat baru kepada Amir.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFU4TFtU/

Berikutan itu, para netizen mula memnuhi ruangan komen dengan pelbagai komen positif dan kini lagu beliau yang menjadi OST dalam filem Imaginur menjadi juara untuk AJL 38 dan ramai mengahrapkan agar beliau terus berkarya dan menghiburkan para peminat beliau di luar sana..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Tak Tahu Marissa & Aslam Shooting Sekali Untuk Brand Ni..”- Misya
Next article“Saya Tak Sanggup Tengok Anak Anak Saya Dikecam, Sebab Itu Mereka Tiada..”- Linda Jasmine

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here