Home Viral “Saya Tak Sanggup Tengok Anak Anak Saya Dikecam, Sebab Itu Mereka Tiada..”-...

“Saya Tak Sanggup Tengok Anak Anak Saya Dikecam, Sebab Itu Mereka Tiada..”- Linda Jasmine

156
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media berkenaan kisah dari temu bual bersama Tengku Ratu dan Linda Jasmine. Beliau menyatakan bahawa keengganan beliau utnuk memberi anak anaknya untuk bersosial dalam media sosial kerana beliau sebagai ibu bapa begitu risau akan kecaman netizen.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Linda Jasmine dan Que Haidar faham akan dunia seni ini dan mereka cuba elak untuk memberikan anak anak mereka sosial media kerana bakal memudaratkan sikap anak anak mereka kelak. Namun didikan mereka dipuji oleh para paeminat kerana pandai mendidik anak sehingga anak anak mereka kelihatan berpendidikan dan sangat jelita.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFUV35KG/

Berikutan itu, para netizen mula memnuhi ruangan komen dengan pelbagai komen positif dan kini Tengku Ratu yang petah berkata kata itu menjadi salah seorang model utnuk sebuah brand dan masih dipantau oleh ibu bapa mereka. Berikutan itu Linda Jasmine menjelaskan Tengku Ratu akan membuka akaun media sosialnya untuk hal kerja sahaja.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Tak Faham Persembahan Awak Ni, Takde Jiwa Nyanyian..”- Norman Abdul Halim
Next articleDr Malar Sound Kak KM “Kenapa Suka Buat Trend Yang Bagi Mental Trauma Dekat Anak..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here