Home Petua Tips Raikan K3s Cov1d-19 Hampir 7,000, Iman Troye Dikec4m Tak Sensitif

Raikan K3s Cov1d-19 Hampir 7,000, Iman Troye Dikec4m Tak Sensitif

54
0

Umum mengetahui sejak beberapa hari lalu, kes Cov1d-19 yang dicatatkan agak membimbangkan apabila hampir mencecah 7,000. Semalam sahaja, merekodkan angka tertinggi dengan 6,976 k3s dan 49 kem4tian.

Melihatkan jumlah k3s tersebut, ramai yang meluahkan rasa bimb4ng. Namun lain pula bagi penyanyi Iman Troye seolah meraikan k3s tertinggi itu serta berharap esok kes Cov1d-19 akan mencapai 7,000.

Menerusi entri itu, Iman turut meletakkan tanda pagar Kerajaan Gag4l pada status dimuat naiknya di laman Twitter.

Perkongsian Iman itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang kurang senang dengan statusnya itu yang disif4tkan tidak sensitif. Netizen berkata di sebalik kes tertinggi itu, ada yang bers3dih apabila ahli keluarga mereka meningg4l duni4.

Dalam pada itu, ada netizen mengatakan k3s Cov1d-19 bukan perkara yang kelakar yang boleh dijadikan bah4n jenaka. Malah, ada yang berkata tindakan Iman itu memalukan sebagai public figure serta meminta untuk mem4dam Tweet berkenaan.

Hasil tinjauan mendapati akaun Twitter Iman tiada lagi dalam carian, mungkin sudah diny4haktifkan selepas dik3cam heb4t oleh netizen. Apa pun sama-sama kita nantikan penjel4san Iman mengenai perkongsiannya itu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Previous article‘Nilai 3 Dalam Negeri Selangor’: Polis Cari Pemilik Facebook N9 Radar
Next article“Tak Pernah Post Pasal Cinta, Nak Kahwin Atau…” Perjuangan Heliza Helmi Jadi Buah Mulut Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here