Home Petua Tips Ramai Terasa Tua Selepas Tengok Penampilan Terkini Firdaus Ghufran Dan Adiknya, Muntazar...

Ramai Terasa Tua Selepas Tengok Penampilan Terkini Firdaus Ghufran Dan Adiknya, Muntazar Ghufran

90
0

Sebelum ini pelakon, Firdaus Ghufran kembali mendapat perhatian umum selepas lakonannya dalam drama Budak Tebing membuatkan ramai menggamit memori lakonannya ketika zaman kanak-kanak.

Walau bagaimanapun, tak kurang juga adiknya yang dikenali sebagai Muntazar Ghufran dimana kedua-dua pelakon terbabit semakin meningkat dewasa dan kembali menjadi tumpuan buat peminat lakonan mereka ketika kecil.

IMG_20220124_100841

Terbaharu, video Muntazar Ghufran di aplikasi TikTok hangat menjadi perbualan oleh warganet selepas tidak menyangka dia yang masuk ruangan fyp atau for your page di aplikasi terbabit dengan pantas ditonton 1.2 juta kali meskipun hanya satu hari dikongsikan.

Ini kerana rata-rata warganet yang meninggalkan komen mereka di hantaran video itu merasa terkejut dan tidak percaya kanak-kanak comel yang sering ditonton di kaca televisyen itu kini sudah dewasa.

Dalam pada itu, video yang memaparkan wajah zaman kecil dan sekarang oleh Muntazar Ghufran ini turut menerima lebih 100,000 tanda suka oleh warganet disamping ‘ribuan’ komen juga diterima oleh pelakon ini.

Video

Lanjutan daripada komen-komen yang diterima oleh Muntazar Ghufran di hantaran tersebut, ada yang berseloroh mengenai usia mereka yang juga meningkat selepas pelakon kanak-kanak itu juga kini sudah semakin dewasa.

“Kalau dia dah besar…”

Muntazar

“Aku dah agak dah dia ni akan hensem besar nanti”

IMG_20220124_100954 IMG_20220124_101005

“Dia ni time kecik serius cute…”

Muntazar IMG_20220124_101048

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article‘Satu geng’ masa belajar di kampus, 8 sekawan akhirnya kahwin sesama sendiri… masing-masing rahsia percintaan – “Kalau tak score, kena perl1 la”
Next article“Nak Yg Bujang, T4kut Nanti Terpegang…” -Vida Nak Cari Hero Berlakon Klip Video, Sekali Sharnaaz Pula Tawar Diri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here