Home Viral Ramai tertanya bekas suami Shila Amzah hadir majlis perkahwinannya,sekali Ummi Nazeera dedah...

Ramai tertanya bekas suami Shila Amzah hadir majlis perkahwinannya,sekali Ummi Nazeera dedah benda ini

281
0

Ramai tertanya bekas suami Shila Amzah hadir majlis perkahwinannya,sekali Ummi Nazeera dedah benda ini

KUALA LUMPUR Penyanyi Shila Amzah, 33, selamat bergelar isteri kepada pempengaruh media sosial, Muhammad Ubaidillah Mohd Zulkefli atau Ubai, 25, dalam majlis pernikahan yang berlangsung di Boathouse Ampang, di sini, hari ini.

Tepat jam 10.27 pagi, dengan sekali lafaz mereka sah bergelar suami isteri. Pasangan terbabit dinikahkan bapa Shila, Datuk Amir Amzah atau ND Lala di hadapan Penolong Pendaftar Perkahwinan merangkap Imam Satu Masjid Darul Ehsan, Taman Tun Abdul Razak, Ampang, Selangor, Ustaz Mohamad Khairi Hussein.

Acara potong kek perkahwinan Ubai dan Shila

Pada majlis itu, Shila atau nama sebenarnya Nurshahila Amir Amzah menerima mas kahwin sebanyak RM20,000 manakala hantaran dirahsiakan.

Majlis akad nikah bertemakan rona putih itu dihadiri kira-kira 250 tetamu yang terdiri daripada ahli keluarga kedua-dua belah pihak serta rakan-rakan artis.

Penampilan aktres jelita Ummi Nazeera ketika menghadiri majlis resepsi pasangan penyanyi popular Shila Amzah dan Ubai mencuri perhatian ramai.
Umum mengetahui penyanyi popular, Shila Amzah, 33, dan pasangannya juga pempengaruh, Ubai MZ, 25 sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz pada Sabtu lalu.

Bekas Suami Hadir? Ummi Nazeera Dedah Ini Terjadi Di Wedding Shila Amzah

Shila atau nama lengkapnya Nur Shahila Amir Amzah, menerima mas kahwin sebanyak RM20,000 daripada Ubai.
Pada sebelah malam pula turut diadakan majlis resepsi yang dihadiri rakan-rakan selebriti. Antara selebriti yang mencuri tumpuan adalah Ummi Nazeera yang hadir bersama suaminya, Dr Izzar.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik di TikTok, Ummi dan suami tampil bertemu pasangan pengantin di atas pelamin dan bergambar bersama.


Segak dan cantik, ternyata penampilan Ummi pada malam tersebut mencuri tumpuan apabila mengenakan busana berwarna coklat.

Menjengah ke ruangan balas, rata-rata wargamaya memberikan pelbagai reaksi terhadap penampilan pelakon Risik Pada Hati itu yang dikatakan sangat manis dan cantik.
Malah ramai turut memuji busana yang digayakan Ummi pada malam tersebut.

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
Previous article“Dah lapan tahun kawin sebenarnya” sekali bekas isteri , Fauziah dedah tentang ND Lala
Next article“Saya rasa lebih baik” Majlis Nikah Syafiq Kyle dan Mimi Lana dibatalkan,sekali mak Syafiq dedah perkara ini

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here