Home Petua Tips “Rehat Lah Chey..” Isteri Maklumkan Sesuatu Terjadi Kepada Achey, Peminat & Rakan...

“Rehat Lah Chey..” Isteri Maklumkan Sesuatu Terjadi Kepada Achey, Peminat & Rakan D0akan Achey

63
0

Pelawak terkenal, Achey Bocey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah, 35 sememangnya dilihat sebagai seorang selebriti yang bekerja keras.

Ada sahaja aktiviti yang dilakukan melihat dari hantarannya di media sosial. Dia juga sememangnya tidak lokek berkongsi tentang kehidupan sehari-harinya di Instagram terutamanya buat para peminat serta peluang untuk mempromosikan perniagaan.

Wakilkan suami minta maaf

Walau bagaimanapun, muat naik terbaru di Instagramny membuatkan ramai berasa khuatir dengan tahap kesihatan pelawak tersebut yang dimaklumkan oleh isteri dalam keadaan kurang sihat.

DemamTinggi dan saklt2 badan

Isterinya, Noor Hasanah Yahya atau Anne mewakilkan suaminya untuk memohon maaf kepada mana-mana pihak andai ada kerja yang tertangguh memandangkan Achey tldak berapa sihat dan sedang menerima rawatan.

Dalam perkongsian Anne lagi, pelawak berkenaan mengalami demamTinggi dan badan saklt-saklt. Namun, selepas beberapa kali melakukan ujian saringan Cvldl9, keputusan didapati negatlf.

Demam beransur baik, masih lagi lem4h

Selepas mendapat rawatan dan menerima suntlkan ubat, Achey dilihat beransur pulih namun masih lemah. Isterinya meminta untuk terus berehat buat seketika memandangkan dia terlalu penat bekerja dan kurang berehat sejak kebelakangan ini.

Semoga cepat sihat Achey

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, ramai yang meninggalkan komen dengan mendoakan agar Achey terus diberi kesihatan dan kembali pulih seperti biasa.

Mereka juga meminta agar selebriti itu banyakkan berehat memandangkan dia ‘rancak’ menguruskan perniagaan dan aktiviti seni walaupun jarang di kaca televisyen.

Lekas sembuh sahabat

Rehat Chey, kesihatan diutamakan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.slambermedia.bbn.my/

Previous article“Shah Iskandar Meningg4l Dunia?!” – Shah Iskandar terkejut tonton video berita kem4tian sendiri di TikTok
Next articleNelissa Nizam Beri Sebab Kenapa Mesra Sangat Dengan Zul Ariffin Di Instagram – “Kami Tak Berlebihan Pun Sebab..,”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here