Home Petua Tips ‘Rindu Ini Takkan Pernah Habis’ – Shuib Dedikasi Ucapan Sempena 11 Tahun...

‘Rindu Ini Takkan Pernah Habis’ – Shuib Dedikasi Ucapan Sempena 11 Tahun ‘Anniversary’ Dengan Siti Sarah

61
0

Biarpun sudah enam bulan isteri tercinta pergi menghadap Ilahi, perasaan sayang pelawak Shuib terhadap Allahy4rham Siti Sarah Raisuddin masih mekar di hati.

Genap 11 tahun usia mahligai pada 26 Februari, Shuib memuat naik foto album perkahwinan bersama arw4h di Instagram (IG) miliknya.

Dengan kapsyen yang menyentuh jiwa, Shuib, 37, mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan serta meluahkan rasa rindu yang tidak ada penghujung. Lagu nyanyian arw4h, ‘Tinggalkan Diriku’ menjadi ‘background music’ untuk entri tersebut.

Bukan hanya pemilik nama Shahmira Muhamad yang berasa sedih tetapi rakan artis dan peminat turut merasai perasaan sama. Siti Elizad, Elly Mazlein, Anzalna Nasir, Elvina Mohamad dan Datin Rebecca Nur Al Islam antara yang meninggalkan komen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)


Rata-rata warganet menyedekahkan bacaan al-Fatihah dan mendoakan agar arw4h ditempatkan di kalangan orang beriman.

Selain itu, menerusi Instagram Stories, Shuib ditemani anak-anak menziarahi pusara arw4h yang terletak di Tanah Perkubvran Islam Kampung Sungai Pusu, Gombak, pada pagi Sabtu.

Komen Netizen:

Terdahulu, penyanyi Siti Sarah Raisuddin men1nggal dun1a pada 9 Ogos tahun lalu selepas melahirkan anak keempatnya, Ayash Affan dalam keadaan dij4ngkiti v1rus c0v1d-19.

Hasil perkahwinan bersama pada tahun 2011, mereka dikurniakan empat orang cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang kini berusia enam bulan.

Sumber: Instagram @shuibsepahtu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articleSuami Beli Kereta 4 ‘Madu’ Seorang Satu, Balik 2 Minggu Sekali Isteri Kena Jemput Sendiri – ‘Bila Turn Kita Dia Pakai Selek3h’
Next article“Walaupun Datin Tapi P4kai Semp0i, T-Shirt Selipar Je”- Pakaian Almy Nadia J4di Perhatian

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here