Home Petua Tips Suami Beli Kereta 4 ‘Madu’ Seorang Satu, Balik 2 Minggu Sekali Isteri...

Suami Beli Kereta 4 ‘Madu’ Seorang Satu, Balik 2 Minggu Sekali Isteri Kena Jemput Sendiri – ‘Bila Turn Kita Dia Pakai Selek3h’

66
0

Terdapat sesetengah individu yang berpendapat sekiranya seorang lelaki itu mempunyai ramai isteri pasti dia adalah insan yang paling bertuah serta bahagia di muka bumi ini . Namun, jika si suami menginginkan hidup berpoligami, maka dia perlu bijak menguruskan rumah tangga supaya mampu berlaku adil terhadap kesemua isterinya

Menerusi beberapa video yang dimuat naik oleh seorang wanita dikenali sebagai Dyla Zahid di TikTok, berkongsi kisah hidupnya bermadu. Difahamkan, suaminya itu mempunyai empat orang isteri dan si suami akan pulang ke rumah isteri-isterinya setiap dua minggu secara bergilir-gilir.

Macam ni lah hidup bermadu. Suami seorang kena gilir 4 setiap 2 minggu seorang.

Dalam pada itu, suaminya juga turut membelikan sebuah kereta untuk setiap isterinya dan apabila tiba hari giliran, si isteri perlu datang sendiri untuk menjemput suaminya pulang ke rumah mereka.

Video:

VIDEO:

Setiap giliran kena datang ambil sendiri sebab setiap isteri dia dah belikan kereta seorang satu.

Di video yang lain, kelihatan lelaki berkenaan pergi ke rumah isterinya yang ketiga. Namun apabila tiba gilirannya, si suami akan pulang ke rumah dengan keadaan tidak terurus dan akan memakai yang baju berlubang serta seluar yang sudah bercar1k.

Ni rumah isteri dia yang ke-3. Selalu bila turn kita dia akan pakai selek3h baju lubang-lubang dan seluar car1k. Dia akan keluar sehelai sepinggang je dengan muka seraba1 dan kvsut masai.

Komen Netizen:

Sumber : dylazahid

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Previous articleIman Troye terkeluar Masked Singer, “Suara sedap tapi…”
Next article‘Rindu Ini Takkan Pernah Habis’ – Shuib Dedikasi Ucapan Sempena 11 Tahun ‘Anniversary’ Dengan Siti Sarah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here