Home Petua Tips “RM500 Satu Perkataan..”-Reen Rahim Pecah Tembelang, Ibu Kena Dar4h Tinggi Str3ss Tengok...

“RM500 Satu Perkataan..”-Reen Rahim Pecah Tembelang, Ibu Kena Dar4h Tinggi Str3ss Tengok Drama

78
0

Menerusi satu perkongsian dari salah seorang pelakon yang melakonkan dalam drama bersiri ‘7 Hari mencintaiku 3’ menceritakan bahawa ibu beliau yang turut dilanda angau dengan drama tersebut menginginkan satu kepastian dan mula stress sehinggakan menanyakan perkara tersebut kepada anak beliau sendiri iaitu Reen Rahim.

Perkongsian tersebut dikongsikan di laman Instagram milik Reen Rahim dan ini membuatkan ramai tidak menyangka bahawa ibu pelakon tersebut turut menyaksikan drama tersebut sehingga menyebabkan tidak sabar menunggu episod yang berikutnya.

Lakonan mantap dari barisan pelakon drama bersiri tersebut begitu mantap sehinggakan drama tersebut menjadi satu fenomena di mana mana aplikasi di sosial media dan sampai ke negara seberang.

Difahamkan perkongsian yang dikongsikan oleh Reen Rahim adalah kerana beliau sendiri terkejut dengan inisiatif yang digunakan oleh ibu kandungnya sendiri untuk mengetahui perkara sebenar dalam drama tersebut.

Teka teki yang membuatkan ramai peminat drama keliru akan siapa bapa kepada kandungan Nurul membuatkan rasa membuak buak ingin tahu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Reen Rahim (@reenrahim)


Reen Rahim yang membalas pesanan teks dari ‘whatsapps’ dengan ibu beliau membuatkan ramai terhibur kerana watak Dr Fatin ditunjukkan dalam pesanan teks tersebut.

Ketika ibu beliau menyatakan rasa geram setelah menyaksikan draam tersebut, beliau meminta anak beliau untuk menjelaskan perkara sebenar, namun Reen Rahim hanya menyatakan untuk ibu beliau harus membayar ‘RM500 untuk satu perkataan’ dan ini membuatkan ramai peminat tidak kering gusi.

Drama ‘7 Hari Mencintaiku 3’ kini terus terusan menjadi bualan mulut dari peminat drama bersiri kerana pelbagai masalah yang menceritakan seakan realiti yang kian berlaku kini membuatkan ramai lagi teruja untuk menyaksikan drama tersebut sehingga melabuh tirai.

Komen Netizen:

Lakonan Reen Rahim dalam dalam drama tersebut yang mengambil watak sebagai Dr Fatin diminati ramai kerana aksi dan gelagat beliau yang melucukan dan masih dikejar oleh bekas suami beliau yang dilakonkan oleh PU Azman lagi menarik para netizen untuk menyaksikan drama tersebut..

Kredit : Instagram reenrahim

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://sinetronmalaya.com/

Previous articlePemuda dicari keluarga hilang sebelum raya rupanya dah 2 tahun ulang masuk w4d psiki4tri, pernah telan 40 biji paracetamol
Next article“Dari Dulu Teringin Bawa Anak Yatim Tunai Umrah” – Hafiz Mahamad Syukur Dapat Tunaikan Nazar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here