Home Petua Tips Ruhainies Kongsi Video Berinai & Dikejar Jejaka Misteri, Netizen Kata Dari Belakang...

Ruhainies Kongsi Video Berinai & Dikejar Jejaka Misteri, Netizen Kata Dari Belakang Macam Zul Ariffin! – ‘Aku Rasa Dia Kahwin Dengan Zul Lah’

76
0

Sejak kebelakangan ini, nama pelakon terkenal iaitu Zul Ariffn dan Ruhainies seringkali mencvri perhatian warganet apabila video yang memaparkan kemesraan dan adegan ‘sweet’ antara mereka berdua menerima interaksi yang banyak di platform TikTok.

Malah sebelum ini juga, pelakon cantik jelita ini memaklumkan pada bulan ini, dia akan berkongsi berita gembira mengenai perhubungannya dengan jejaka pilihan.

Siapakah gerangan jejaka misteri?

Tetapi semalam nama pelakon kacak Zul Ariffin sekali lagi dikaitkan dengan Ruhainies selepas pelakon cantik itu memuat naik satu video di Instagram memaparkan dirinya dikejar seorang jejaka misteri. Menerusi video pendek yang dikongsikan, kelihatan Ruhainies yang mengenakan busana Bollywood sedang memakai inai dan berlari sambil diikuti oleh jejaka misteri itu dari belakang.

Meskipun hanya menulis kapsyen yang ringkas ‘A night to remember. One step closer’ tetapi ramai dalam kalangan peminat dan rakan artis seakan teruja menanti hari bahagia pelakon cantik ini.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ruhainies7


Tetapi apa yang menarik perhatian netizen ialah kelibat jejaka misteri dalam video tersebut yang dikatakan mirip pelakon kacak, Zul Ariffin. Menurut netizen, sos0k tubuh badan yang tinggi dan ‘sado’ menguatkan lagi andaian mereka bahawa jejaka tersebut adalah Zul Ariffin.

Berikutan daripada perkongsian itu, ramai netizen dan rakan artis tidak henti-henti mengucapkan tahniah buat Ruhainies. Tidak kurang juga ada yang seakan teruja sekiranya benar andaian mereka bahawa Ruhainies bakal menamatkan zaman bujang dengan Zul Ariffin.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Oh Bulan

Previous article“Setahun Yang Memeritkan” – Terpisah Dek Keluarga, Kembar Viral Bersatu Kembali
Next articleDulu jol0k langit, lelaki berc3rai buntu calon cinta baru asyik mengecewakan… mujur sepupu pakar motivasi, bapa tunggal kini lebih tenang bertasbih

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here