Home Petua Tips “Setahun Yang Memeritkan” – Terpisah Dek Keluarga, Kembar Viral Bersatu Kembali

“Setahun Yang Memeritkan” – Terpisah Dek Keluarga, Kembar Viral Bersatu Kembali

78
0

Tidak dinafikan jika dinamakan adik beradik, berg4duh atau menjauh berapa lama sekalipun mesti akan bertemu jua kembali kerana bak kata pepatah, air yang dicincang tidak akan putus. Begitulah jua hubungan adik beradik yang takkan terputus walaupun lama tidak bertemu.

Begitulah yang terjadi kepada pasangan kembar perempuan yang terpisah sejak setahun yang lalu akib4t daripada perpisahan ibu bapa mereka dan juga kesalahfahaman yang berlaku di antara mereka yang membuatkan mereka tidak berhubung lagi.

Terkini, sebuah video telah tular di media sosial Tik Tok apabila video tersebut telah memaparkan pertemuan kembali kembar seiras yang telah setahun tidak bertemu dan tidak berhubung. Pertemuan yang penuh erti itu membuatkan sesiapa yang melihatnya terharu.

Menurut @ieratajuddin1, salah seorang kembar itu yang telah memuatnaik video itu berkata 1 tahun terpisah dengan kembarnya itu cukup memeritkan buat dirinya dan tidak ingin terpisah lagi pada masa akan datang. Akan saling berhubung dengan lebih kerap.

Video:

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang turut terharu melihat pertemuan kembali mereka berdua dab turut gembira dan berharap mereka akak lebih lagi menghargai antara satu sama lain kerana mereka bukan sahaja adik beradik malah pasangan kembar.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok ieratajudin1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article“Janganlah penyanyi nombor satu negara, seganlah,” – Digelar Penyanyi No. 1, Siti Nurhaliza malu-malu
Next articleRuhainies Kongsi Video Berinai & Dikejar Jejaka Misteri, Netizen Kata Dari Belakang Macam Zul Ariffin! – ‘Aku Rasa Dia Kahwin Dengan Zul Lah’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here